Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Ik had beloofd saté dus dat wordt het met friet en pindasaus en sla.
En ik zet ook vast een pan erwtensoep op voor morgen. 

Dit is een van de laatste vrijdagen dat zoon niet naar de opvang gaat. Afgelopen weken is hij vaak een keer extra geweest en vanaf half januari gaat hij standaard ook op vrijdag. Ik moet hem vandaag dus zien te vermaken, man werkt. We gaan vanochtend naar een struinbosje waar ook een grote zandbak bij is (kan ik mooi zitten) en vanmiddag gaan we zelf pizza's maken en beleggen. Zonder kaas, helaas, maar de vorige keer waren ze toch redelijk geslaagd. Als toppings heb ik salami en ham, plus wat spul dat eerst op de grill gaat: plakjes courgette, champignons, paprika. Hier en daar wat olijven en dan moet het maar goed zijn. 

OMG wat een stress Moos! Bij mij was de vermoeidheid ook werkstress. Tot de laatste werkmiddag kreeg ik nog een nieuwe casus voorgelegd. Net na de lunchwandeling met mijn collega’s. Die was heel fijn, vooral omdat de lunchtoko het prima vond dat ik mijn eigen eten opat zonder ellenlange uitleg. Mijn ene collega bestelde erwtensoep en die rook goed. Dus ik ga zo een wandelingetje naar de supermarkt maken om daarvoor de ingrediënten te kopen. Zin in. 
Hopelijk kan je man weer lekker eten, Dewi. En Afro lekker zitten. Kan ik tegen Teig niet zeggen natuurlijk 

Hahaha Toetie ik kan zitten hoor! No worries.
Wat een stress Moos. Bij mij op het werk was het ook erg druk, iedereen lijkt te denken dat in het nieuwe jaar álles anders is en dingen niet meer kunnen ofzo, maar geen last van niet-functionerende doch essentiële machines gelukkig.

Gisteravond school-kerstdiner gehad, frutjes helemaal blij. Iedereen mooi aangekleed, lekkere hapjes, klassen mooi versierd. Hartstikke leuk. Vandaag begint dan lekker de Kerstvakantie. Vanavond eten we zalm in bladerdeeg, met broccoli en gebakken aardappeltjes.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.