Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Ik heb wegens overschot melk (het zit nog steeds niet in mijn systeem..) weer custardpudding gemaakt, maar een vleugje sinterklaas toegevoegd door laagjes te maken met schuddebuikjes. Die krengen gingen maar niet op en zijn al zacht geworden, dus fijn dat ze nu wel op zijn. Zoon vond het heerlijk ("Babypepernoten mama, kijk!"), man proefde er amper wat van wegens heftige verkoudheid. 

afrodite05 schreef op 05-12-2025 om 20:17:

Ik heb wegens overschot melk (het zit nog steeds niet in mijn systeem..) weer custardpudding gemaakt, maar een vleugje sinterklaas toegevoegd door laagjes te maken met schuddebuikjes. Die krengen gingen maar niet op en zijn al zacht geworden, dus fijn dat ze nu wel op zijn. Zoon vond het heerlijk ("Babypepernoten mama, kijk!"), man proefde er amper wat van wegens heftige verkoudheid.

Oeh dat klinkt heel lekker! Ik ben dol op speculaas, probeer het al weken overal te negeren. Kreeg ik gisteren van werkgever echt een enórme speculaaspop

Gisteren aten wij https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1194169/traybake-met-kip-paprika-zwarte-bonen-en-chipotle Erg lekker.

Vandaag een stoommaaltijd van Albert Heijn, kwam even beter uit dan zelf koken.

Wij vierden vanavond pakjesavond net het gezin. Daar hoort traditiegetrouw "hapjesavond " bij. We hadden dadels in spek, gefrituurde garnalen, rauwkost met dip, brood, kaasjes, kipspiezen en gyoza.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.