Eten
MijnNaamIsHaas73
19-10-2025 om 09:10
Venusss schreef op 18-10-2025 om 10:42:
[..]
Voor een volgende keer: drink goed warme thee bij de kaasfondue, dat helpt vaak.
Dank voor de tip, ga ik proberen volgende keer
Dolfje
19-10-2025 om 10:18
Wij eten frietjes uit de airfryer met een hamburger en coleslaw, dat zouden we eigenlijk vrijdag eten en was met picnic bezorgd.
Ted68
19-10-2025 om 10:32
We hebben gisteren lekker gegeten; maaarrrr we hebben daarna nog een Döner gehaald… 15 Gault millau punten: veel Geld laten loggen, 7 gangen, heel mori, maar te weinig….DUS zoveel over beroemde mediabekende Restaurants.
Dan zijn hier in de buurt Restaurants waar je lekkerder kan eten voor minder Geld…
Maar vandaag ; Dochter wenste laatste week toen iedereen er was Vet.
Dus de frituur komt uit de kelder: Heb nog een paar Frikadellen, Kroketten, patat.
afrodite05
19-10-2025 om 11:02
Jammer dat het te weinig was, Ted! Wij hebben andere ervaringen bij sterrenrestaurants, maar dat waren niet de allerbekendste.
Wij eten vanavond kip pilav met perzik, erwtjes en rijst.
Ted68
19-10-2025 om 11:58
We hebben ook erg goede ervaringen met sterren Restaurants, maar deze keer dus niet…. Volgende keer beter….
GeorgieBrown
19-10-2025 om 17:08
Gisteren had ik voor mijn moeder en mij een soort vegetarische moussaka gemaakt (aubergine, courgette, tomatensaus met champignons, aardappel in laagjes, bechamel bovenop). Grote schaal, nog een portie voor haar voor van de week. Maar heb -ei dat ik ben- mijn schaaltje bij Brown in de koelkast laten staan. Stom. Ik denk dat ik vanavond nu maar pasta met broccoli en ansjovis maak.
Koreveen
19-10-2025 om 17:44
Wat zonde, Ted! Wij hebben in veel sterrenrestaurants gegeten en gelukkig maar 1x hetzelfde meegemaakt. Toen hebben we een grote zak m&m’s leeggegeten.
Mijn eigen sterrenchef had dus heerlijke crème brulee gemaakt. En het was een enorme hoeveelheid dus de buren hebben ook meegenoten en vanavond nog een portie. Heb van een aantal van de overgebleven eiwitten merengues gemaakt.
We eten voor deze toet een linzen-pompoensoepje met brood
Herfstappeltaart
19-10-2025 om 19:37
Wij hebben snert uit blik gegeten vandaag met geroosterd volkorenbrood en griesmeelpap toe.
Teigera
19-10-2025 om 20:30
Lekker GB, erwtensoep! Aardappelsoep heb ik nog nooit gegeten maar het ziet er lekker uit, heb het linkje ook maar even opgeslagen.
Gisteravond was het heel gezellig, kip van de barbecue en pastasalade en rauwkost gegeten. Vanavond hebben we fajita's gegeten met rauwkost. We houden het deze dagen een beetje simpel, omdat we maar 1 plaatje hebben. Maar ook dat komt goed.
ToetieToover
20-10-2025 om 00:12
Koreveen schreef op 19-10-2025 om 17:44:
Wat zonde, Ted! Wij hebben in veel sterrenrestaurants gegeten en gelukkig maar 1x hetzelfde meegemaakt. Toen hebben we een grote zak m&m’s leeggegeten.
Mijn eigen sterrenchef had dus heerlijke crème brulee gemaakt. En het was een enorme hoeveelheid dus de buren hebben ook meegenoten en vanavond nog een portie. Heb van een aantal van de overgebleven eiwitten merengues gemaakt.
We eten voor deze toet een linzen-pompoensoepje met brood
Wij hebben ook vaak eiwitten over. Ken je angel food cake? Of het eiwitbroodje, was een tijdje een trend in glutenvrij eten: cloudbread. Invriezen gaat ook prima.