Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Naminokurashi schreef op 27-08-2025 om 12:21:

Broodje brie

Oh. Nou, was fijn jullie gekend te hebben

Broodjebrie schreef op 27-08-2025 om 12:46:

[..]

Hahahahah ik zat al te denken: als er toch een mogelijkheid was om je te taggen... Maar je hebt het zelf al gezien!

Wij eten vanavond gebakken krieltjes met een hamburger en broccoli. 

afrodite05 schreef op 27-08-2025 om 13:21:

[..]

Hahahahah ik zat al te denken: als er toch een mogelijkheid was om je te taggen... Maar je hebt het zelf al gezien!

Wij eten vanavond gebakken krieltjes met een hamburger en broccoli.

Haha ik werd getipt door dolfje 

Ik eet vanavond andijviestamppot. 

yette

yette

27-08-2025 om 14:17 Topicstarter

yette schreef op 26-08-2025 om 16:03:

Pasta met zalm, garnaaltjes, courgette, spinazie, crème fraiche...

@ Dewi, wakame ligt bij de sushibar in de super!

Deze heb ik doorgeschoven naar vandaag. Ik ging gistermiddag bij mijn vriendin buurten en die had al voor twee eten gemaakt: een maaltijdsalade met oa tomaten uit de moestuin, avocado en surimi met verschillende soorten brood, kaas en fuet.

Eigenlijk moet ik ook tomaten oogsten, maar ik heb geen zin. Ik moet er het rotspad voor af waar ik vorig jaar zo rottig ben gevallen. Met de auto kan ook, maar dat vind ik voor zo'n kort ritje eigenlijk belachelijk ... kortom: uitstelgedrag. En weet je, misschien gaat het wel regenen. Ik zie een grijzige wolk 

[..]

Wees gerust, ik heb het broodje brie omgewisseld naar een kibbeling menu met patat en rauwkost salade

[..]

Ik dacht nog wel: oeh lekker, heb ik nou ook zin in!

Vanmiddag met de kinderen bij Ikea geluncht. Uiteraard gehaktballetjes met erwtjes en friet. Ze hadden een goede deal, je kreeg de hele restaurant rekening als korting op je aankopen (en dat is altijd meer dan ik van plan was).

Vanavond maak ik kip massala met roti (an sperziebonen en aardappel)

Ik eet komkommer en gerookte kip. In stukjes in een bakje gedaan met citroen peper erover. Lekker fris want het is ontzettend warm en klef op mijn werk. 

Naminokurashi schreef op 27-08-2025 om 16:30:

[..]

Wees gerust, ik heb het broodje brie omgewisseld naar een kibbeling menu met patat en rauwkost salade

Heel fijn!!

Wel toevallig, ik heb vanmiddag ook kibbeling gegeten 

Vanavond wordt het volkoren pasta met spinazie en ik bak halloumi erbij. Dit is wat ik nog in huis heb en dus niet niet naar de winkel hoef.
Morgen vrij om te huishouden en boodschappen maar nog geen idee wat ik dan ga kopen /maken.

Uit de toko zijn onlangs allerlei interessante boemboes meegenomen. Vanavond maakt lief "kerrie djawa", kennelijk is dat een soepgerecht met vlees en groenten. Ben benieuwd.

Man kookt op vakantie: heb deze week Ravioli gevuld met garnalen, 2 keer gril, met foccacia, gevulde pepers en ladingen kaas met honing gegeten. En Vanavond word het zalm, Met Risotto met eekhoorntjesbrood. 

ik heb voor vanavond een verspakket: pitabroodje met gyros. Ben benieuwd, heb het nog nooit op.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

28-08-2025 om 16:45

krokante kipblokjes met aardappeltjes en broccoli

Morgen is de keuken pas klaar, dus vanavond de laatste keer brood met gewone kaas, geen brie( die fout maak ik niet nog een keer. Sorry nogmaals voor forummer BroodjeBrie)

Naminokurashi schreef op 28-08-2025 om 16:46:

Morgen is de keuken pas klaar, dus vanavond de laatste keer brood met gewone kaas, geen brie( die fout maak ik niet nog een keer. Sorry nogmaals voor forummer BroodjeBrie)

Het is je vergeven hoor ♥️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.