Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Gefeliciteerd Dolfje!

Gefeliciteerd Dolfje! Veel plezier.

Wij eten wat er nog in de koelkast ligt - een allegaartje denk ik. Want we gaan zaterdag een week weg (hoera, ik ben er aan toe) en hij moet dus zoveel mogelijk leeg.

Gefeliciteerd Dolf. Leuk om tijdens je vakantie jarig te zijn.

Sterkte Irma en veel zen en wijsheid gewenst.

Net bij de osteopaat onder behandeling geweest voor mijn stress. Flinke reactie nu. Hoewel het buiten 25 graden is, heb ik het steenkoud en zit onder een dekentje op de bank 

Gisteravond maakte ik couscous met veel ovengeroosterde groenten. Was lekker.
Vanavond wordt het pad thai met volkoren noedels en zelfgemaakte pindasaus 

Dank allemaal.
Wat een heftige reactie Koor! Hopelijk helpt het wel.
Ben trouwens meestal wel met vakantie op mijn verjaardag of in elk geval het weekend weg.

Dagje training gehad, ben wel een beetje sufgel*ld nu. Lief steekt zo de barbecue aan. 

Gefeliciteerd Dolfje!

Ik had toen ik het menu samenstelde voor deze week niet naar de weersvoorspellingen gekeken, dus wij aten nogal winters: gekookte aardappelen met bloemkool en een braadworstje. Man had alle voorbereidingen getroffen (schillen, snijden) dus was het eten vrij snel klaar ondanks dat ik voor mijn doen laat thuis was. 

Wij aten deel 2 van de spinaziepakketjes, met salade.

Gisteren aten we roerbak met terriyaki saus groente en krokante speklappen. 

Zalmfilet met een salade en Röstirondjes uit de airfryer. Beetje makkelijk vandaag.

Gefeliciteerd Dolfje! En Irma,fijne  vakantie….

Morgen bestellen we Pizza….

Happy birthday, Dolfje! Geniet van de verjaarstapas. 

Hier stond falafel op het menu vanavond. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-06-2025 om 20:34

Fan herte lokwinske, Dolfje! 

We gingen een drankje doen en kregen daar een gratis tapa bij en zagen andere mensen hun eten voorbij komen dus daar de menukaart gevraagd.
We bestelden albondigas ( gehaktballetjes) en pollo con ajilo ( kip knoflook) nou dat laatste was een bord friet met een hoop kip in heeeeel veel knoflook en olie en toen zaten we vol.

brood. Ik ga niet met deze warmte vanavond boven die dampende pannen hangen

Wij eten vanavond courgettesoep, pizzahapjes, spinazie-fetahapjes, salade, olijven. Voor ieder wat wils. Toe chocoladepudding.

Ik maak vanavond falafel in pitabroodjes met yoghurt-tahinsaus en komkommersalade 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.