Eten
afrodite05
12-03-2025 om 06:40
Wegens vergaderingen zijn man en ik allebei laat thuis. Gisteren heb ik dus al aardappelpuree gemaakt, daar gaat spinazie doorheen en we bakken er kip/kaasschnitzels bij. Hopelijk zijn we dan redelijk op tijd voor zoon.
Dolfje
12-03-2025 om 08:19
Gisteren aten we in het a la carte restaurant carpaccio en biefstuk en een soort bananenpudding met ijs. Was erg lekker.
Vandaag gaan we op excursie met bbq, hebben we vanavond dan nog trek we kunnen tot 22:00 eten 
Teigera
12-03-2025 om 09:01
Ik zag nog 1 vaccum zak erwtensoep in de vriezer liggen. Die gaan we vanavond opwarmen. Bruin stokbrood erbij, iedereen blij.
Ted68
12-03-2025 om 10:49
We eten restjes... van gisteren, en ik maak er een tortilla bij,met prei,rode paprika en dat wat ik nog tegen kom
Koreveen
12-03-2025 om 12:52
Gisteren aten we kikkererwtencurry met spinazie en paprika erdoorheen.
Vanavond moeten er nog wat restjes op dus het wordt omelet met spek en spinazie.
En dan vroeg naar bed want we hebben een erg vroege vlucht dus midden in de nacht eruit en dan vakantie! Helaas is het daar niet zulk mooi weer als normaal dus dat is dikke bummer. Maar ja, we zijn er wel lekker uit. Duimen dat het weer beter wordt
MijnNaamIsHaas73
12-03-2025 om 13:29
Fijne vakantie KV!
Wij aten gisteren pasta pesto met kip, champignons en courgette.
Vandaag maak ik enchiladas, ook weer met kip, bonen, mais paprika en natuurlijk kaas.
Vanmorgen ook al granola en bananenbrood gemaakt.
anijsblokje
12-03-2025 om 17:33
Ik hoop dat je lekker slaapt vannacht en dat jullie toch een fijne vakantie hebben, Koreveen!
Hier geen inspiratie, maar gelukkig bood de vriezer uitkomst en eet ik straks ovenschotel met zuurkool, ui, boekweit, paprika, komijnekaas en komijn.
ToetieToover
12-03-2025 om 18:36
Ik ben ook een beetje inspiratieloos maar de vriezer bood geen soelaas voor vandaag. Misschien was ik eerder besluiteloos. Ik had niet zo’n trek. Ik denk dat ik morgen de tomatensaus uit de vriezer ga gebruiken in combinatie met spaghetti. Maar erg enthousiast word ik nog niet van dat vooruitzicht.
Vandaag aten we witlofsalade met druiven, sinaasappel, mangochutney/yoghurtdressing, walnoten en wat knolselderij, aardpeer, aardappels. Kip tandoori erbij.
Lunch was linzensoep (linzen, wortel, prei, hanepoot, fuet) met hartige cottage cheese (knoflook, bieslook, komkommer, paprika) en zadencrackers.
Jynta1981
13-03-2025 om 06:41
Dinsdag werd het geen quiche, maar een snelle ovenschotel met sperziebonen, aardappelschijfjes, Cherrietomaatjes, saucijsjes (in stukjes) en een hamkaas sausje.
Gister spinazie pasta (3 restjes verschillende soorten, gek genoeg vinden de kinderen dat Fantastisch) met champignons, ui, roomkaas, hamblokjes en pijnboompitjes.
Vanavond denk ik dan toch de quiche en daar maak ik een goed gevulde salade bij. Voor de jongste een restje pasta want die houdt niet van quiche.
Ted68
13-03-2025 om 08:41
Ik maak 3 quiches: broccoli met spekjes, gruyere en emmentaler, en prei champignons ,ham en kaas.
Naminokurashi
13-03-2025 om 11:15
Een simpele AVG
aardappelen, kip krokant schnitzel. Groente weet ik nog niet
afrodite05
13-03-2025 om 13:33
Man en zoon eten gebakken krieltjes, erwtjes en een hamburger. Ik heb een cursus en eet daar 'een maaltijd': ze staan bekend om kleine, kleffe broodjes en lauwe, veel te zoute soep. Zin in... *kuch*