Eten
Teigera
18-01-2025 om 10:30
Ik ga vanavond weer met m'n instapot aan de slag: rendang wordt het. Met sajoer boontjes en rijst erbij.
afrodite05
18-01-2025 om 11:33
Oeh sajoer boontjes! Dat moet ik ook weer eens maken.
Vanavond komt de appie te laat voor het avondeten, dus ik trek een bakje kipragout uit de diepvries. Daar gaat rijst bij, erwtjes en het restje sperziebonen van gisteren. Of misschien bewaar ik die wel voor een salade nicotine morgen. Hahaha autocorrect. Ik ben benieuwd of jullie het toch snappen. Voor de goede orde: er steken straks GEEN sigaretten uit mijn salade 
irmaladouce
18-01-2025 om 15:25
Ik bracht vanmiddag sushi voor de lunch mee. Dat was lang geleden en erg lekker. De mannen waren ook blij.
Voor vanavond heb ik zeebaarsfilet. Nog even bedenken wat daar bijkomt. Wsch brocs en bulgur/couscous/rijst. En sla.
Dolfje
18-01-2025 om 16:14
Golden curry met kip en wortel en paar aardappeltjes erdoor. Moet even kijken of we er rijst ( als we dat überhaupt nog hebben) of mie bij eten. Ik maak meteen een paar extra porties voor de diepvries.
ToetieToover
18-01-2025 om 16:17
Ik maak boboti! En alvast boeuf bourguignon voor maandag. Geen dumplings meer, want vriendlief kwam gisteren laat thuis en at de andere helft van de vulling met een restje rijst.
MijnNaamIsHaas73
18-01-2025 om 17:25
Gisteren lekkere chili con gegeten. Vanavond met de kinderen uit eten bij een simpel tapas restaurant.
Koreveen
18-01-2025 om 18:12
Man is ziek en sielug en heeft mij de hele nacht wakker gehoest. Loop er nu ook als een zombie bij. Gelukkig vandaag geen afspraken en makkelijk koken. Restje Chili sin carne in tortilla’s gestopt en veel kaas eroverheen
lekker recept met die rijstvellem, Dolf. Ga ik een keer uitproberen
Dolfje
18-01-2025 om 18:19
Golden curry = ontzettend lekker! Die houden we in ons assortiment als we weer naar de toko gaan. Heb gelukkig nog 2 pakjes meegenomen en we hebben bewust extra gekookt ( en niet zoals vroeger opgegeten
)
Jynta1981
18-01-2025 om 18:42
Salade nicotine HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Hier werd het in goed overleg sushi bowl. Kon ieder de topping pakken die hij wilde. Keuze uit: lente ui, avocado, komkommer, gerookte kip, edamame boontjes. Voor ieder een gebakken eitje erbij. Was lekker en iedereen tevreden, ook niet onbelangrijk.
Morgen wil vriend iets maken op de BBQ. Geen idee, dus ik laat me verrassen en dat komt goed uit, want jongste en ik zijn de hele middag onderweg.
yette
18-01-2025 om 19:17
Aardappelkoek (soort plaattaart met geraspte aardappel, ui, courgette, chorizo, etc )
Moosey
18-01-2025 om 23:04
Ik ragde er op werk een walking dinner voor 85 man uit (met daarvoor een taart en borrel feestje voor ongeveer net zoveel mensen) en at uiteindelijk wat witlofrisotto en een dessert, chocolade ganache met peer (gebakken in wat boter met suiker) bosvruchtencouli, crumble en amandelen. Was lekker. Nu moe en morgen weer een fikse partij met taart en hapjes. Maar dan hebben we het voor februari wel weer even lekker verdiend. Oh nee januari. Ik loop al de hele tijd een week of twee voor.
Ted68
19-01-2025 om 00:47
Bij vrienden gegeten: knoflooksoep ( heerlijk) , spinazie,kikkererwten puree met lamskoteletten en feigenjus (jus) en tiramisu met manderijnen( ook erg lekker).
Kaaaaaaaatje
19-01-2025 om 09:02
@Moos, dat had ik denk ik nog niet verteld, maar we hadden begin november de verjaardag van de jongste bij jullie gevierd, met taart en lunch voor de familie en iedereen was helemaal enthousiast over de fijne plek en het lekkere eten. Ik was er zelf niet bij wat heel verdrietig was, maar de jarige was helemaal onder de indruk dat we ergens heen gingen voor haar verjaardag en de oudste wil dat nu ook.....
Tenminste ik neem aan dat je nog op die plek langs de kromme Rijn bij de sportvereniging zit?
Vrijdag kookten mijn ouders, die maakten wat ze om de week maken, roerbakmie. Gelukkig vinden we dat allemaal heel lekker.
Gisteren aten we shakshuka. Vandaag een verspakket van de appie met curry erin.