Eten
Teigera
16-04-2024 om 09:09
Hier wordt het vanavond wokgroenten en varkenshaas in een Indonesisch roerbakgerecht, lief had zin om iets nieuws te proberen en zat gisteravond alweer te verdwalen in de kookvideo's op youtube
.
RoosOpJeHoed
16-04-2024 om 10:07
Zoon heeft vanaf vandaag op dinsdag zwemles precies rond etenstijd. Vanavond worden het broodjes en mag iedereen zelf kiezen wat erop te doen (o.a. mozzarella, pesto, spianata, gekookt ei, avocado, sla, tomaat, komkommer...). In de twee weken vakantie die volgen maar even wat voorkoken en in de vriezer mikken.
Ted68
16-04-2024 om 17:37
Vanavond vriezer eten: schnitzel, aardappelkroketten,en broccoli en komkommer....
Het gaat ietsjes beter, maar echt zin heb ik nog niet.
Ies
16-04-2024 om 20:18
Een groentetaart met volkoren (kant en klaar) bladerdeeg. Met spinazie, prei, bloemkool, broccoli, ui, knoflook en een rode peper. Met geitenkaas, wat amandelen en een restje gerookte zalm. Met een salade erbij. Erg lekker!
MijnNaamIsHaas73
16-04-2024 om 20:34
Wij kregen vandaag asperges met ham, ei en gekookte aardappelen. De eerste van het jaar en het was heerlijk
ToetieToover
16-04-2024 om 20:58
Vandaag zuurkool (zo uit het zakje) met op de huid gebakken zalm zonder nadere poespas en vriendlief had er aardappelpuree bij.
En later gestoomde schorseneren met roomboter, de rest van de zalm en een gekookt ei.
Ik heb geen goede eetzin. Ik proef niet veel door de hooikoorts(medicatie) en dan vergaat mij de lol in eten. Ik eet nog net ‘braaf’ mijn groenten en eiwitten. Nou ja, dan moet ik maar op mijn reserves teren. Ik heb ook niks ingewikkelds voor morgen klaargezet: kant en klare hummus met wortels van de bos, daar valt weinig aan te ‘koken’.
Jynta1981
16-04-2024 om 22:27
Morgen maak ik kipkerrie met erwtjes en een restje sperziebonen erdoor. En ik heb nog een verdwaalde paprika. Rijst erbij.
Donderdag sherpards pie, en daar kunnen ze vrijdag of zaterdag nog een keer van eten. Ik ben een weekendje weg.
Teigera
17-04-2024 om 08:40
Wij eten vanavond een stoofje van kikkererwten met oa spinazie en veel kruiderij. Erbij geroosterde pitabroodjes, in stukjes gesneden als een soort 'schepjes' om te dippen.
irmaladouce
17-04-2024 om 08:52
Tacos van miniwraps, gevuld met gegrilde groenten, paddenstoelen en feta, uit de oven. Met wat yoghurt-kruiden-knofsaus en - als ik zin en tijd heb om die te maken - tomatensalsa of guaca.
Dolfje
17-04-2024 om 08:57
Ik weet het nog niet, kijk vanmiddag op de terugweg van sporten wel in de winkel waar ik zin in heb.
Dolfje
17-04-2024 om 15:37
Vanwege de herfst waar we nu in zitten
wordt het vandaag rode kool, tartaartjes en aardappelpuree.
Puree is veel te veel ( k&k bak gekocht want lui
)dus daar eten we morgen de andere helft van met een gehaktbal en spinazie.