Eten
Dewi-Sri2
13-01-2024 om 13:26
Hier wordt het lekker makkelijk: nasi van de restjes van gisteren. Helaas is de saté domba op, een beetje tegen de verwachting in was hij goddelijk geworden. Heel ander type marinade gemaakt, en het lamsvlees was perfect: lamsbout zonder bot.
Morgen een broodje hamburger denk ik, lekker knutselen.
Dolfje
13-01-2024 om 16:40
yette schreef op 13-01-2024 om 11:15:
Broodje hamburger (insanity burger van Jamie), maïskolf, salade.
Ooooh zo lekker!
Dolfje
13-01-2024 om 16:41
Hier dus een blik tomatensoep en queseadilla met chorizo en salsa en guacamole ( uit een potje).
MijnNaamIsHaas73
13-01-2024 om 16:52
Ik ga weer eens uit eten. Weet nog niet of we voor het menu gaan of a la carte kiezen. Er staan bij beide lekkere dingen op dus dat wordt weer keuzestress haha
RoosOpJeHoed
13-01-2024 om 18:54
Penne met broccoli, champignons, ui en knoflook. Likje crème fraîche en oude kaas erdoor en voor de bite wat geroosterde, gehakte amandelen.
FaithfulDuck87
13-01-2024 om 19:37
ik sla het eten vandaag over. Heb een heerlijke high-tea op, en zit vol. Mss later op de avond nog een blokje kaas oid.
Ted68
13-01-2024 om 23:53
Ben net thuis: Zoon had een tafel gereserveerd in een mannen restaurant: heel veel vlees.....vanaf 300gram per persoon....Ik droom vannacht w.s van groente
Moosey
14-01-2024 om 08:58
Poeh Ted, dat het nog mag, dat soort restaurants..
Ik nam gister een restje chili mee van werk, mijn best gelukte ooit (met o.a. sinaasappel, espresso en chocola erdoor) en een aangebroken kartonnetje griesmeel
Was teveel besteld dus ik had het al twee dagen lang in desserts verwerkt. Maar t is ook één van de weinige pap-achtige dingen die ik echt lekker vind. Dus had m meegenomen naar huis.
Vanavond gaan we weer ns eten in het eetcafé waar lief soms op de sessie meespeelt. Ns kijken of het me lukt om iets anders dan kaasfondue te bestellen..
FaithfulDuck87
14-01-2024 om 11:59
Vandaag ook nog geen idee, want aan het eind van de middag naar toneelvoorstelling. WEet niet hoe laat we weer thuis zijn. Mss daar nog wel een borreltje na de tijd, mss naar huis dan daar een pizza of mss nog wel naar de kroeg voor afzakkertje met wat eten
Teigera
14-01-2024 om 16:19
Gisteravond een restje groentestoof met aardappelknödel opgewarmd in de oven met kaas erover, was precies genoeg voor mij en de frutjes. Lief at elders.
Vanavond uit eten, want daarna "optreden" met koor. Tof. Zin in.
yette
14-01-2024 om 16:20
Ik maak een traybake met krieltjes in de schil, zoete aardappel, courgettes, paprika's, ui, half-gedroogde tomaatjes, merguez en schapenkaas. Denk dat ik er als kruiden gewoon een paar lepels ras el hanout en verse tijm over strooi. Weinig inspiratie en puf, maar wel lekkere trek.
Dolfje
14-01-2024 om 16:23
Ik ben nu wortels en tomaten met ui en knoflook aan te roosteren en daar maak ik een soort van Chinese tomatensoep van met taugé en bosui erdoor.
Verder hebben we nog loempia’s in de diepvries die we in de airfryer doen.
Jynta1981
14-01-2024 om 16:27
Vanmiddag had ik tijdens het klussen bij een vriendin verse tomatensoep met balletjes en bosui. Was lekker en nog veel belangrijker: warm! Erbij hadden we een turks brood wat we scheurden en besmeerden met verschillende smeersels.
Vanavond maakt vriend dus lasagne.
Voor morgen heb ik net de slowcooker aangeslingerd met stoofvlees. Daarbij eten we denk ik rode kool en aardappelpuree.