Eten
anijsblokje
31-10-2023 om 07:52
Ovenschotel met linzen, spinazie, paprika, tomaat en een laagje kaas bovenop. 
Teigera
31-10-2023 om 09:31
Sterkte vandaag RoosopjeHoed! En de komende week ook, met je verplichte lichte maaltijden.
Afrodite, wat zielig, oorontsteking. Frut I heeft er nooit last van, frut II helaas zeer regelmatig. Echt sneu, zeker bij zo'n klein humpie.
Wij aten gisteravond stoof van zoete aardappel, die had ik dit weekend al gemaakt en nu alleen nog even opgewarmd - verse spinazie erdoor, pinda's en koriander erover, naan erbij en klaar. Vanavond eten we een agv-tje: met krokante kipschnitzel en broccoli.
afrodite05
31-10-2023 om 11:38
Roos, sterkte vandaag en de komende dagen.
Zoon lijkt weer wat beter, maar ja, nu wij nog... Ik lag gisteren om 20 al in bed, maar alsnog kapotmoe. Lig nu ook weer even. Keelpijn, hoofdpijn, noem maar op.
Vanavond simpele pasta met spekjes, broccoli en champignons. Misschien nog wat roomkaas erdoor om het smeuïg te maken.
Dolfje
31-10-2023 om 15:10
Teigera schreef op 31-10-2023 om 09:31:
Sterkte vandaag RoosopjeHoed! En de komende week ook, met je verplichte lichte maaltijden.
Van mij ook sterkte Roos, hopelijk is het meegevallen.
yette
31-10-2023 om 21:27
Ik heb vandaag een Mexicaanse rijstsalade gemaakt waarbij we smaakloze k&k Mexicaanse vegdingetjes van Valess aten.
Jynta1981
01-11-2023 om 07:26
Voor vanavond moet ik het nog bedenken en beide weinig tijd om te koken.
Ik denk dat ik zo een zak pastasaus uit mijn vriezervoorraad trek. Ik ben zelf de enige die daar gek genoeg niet zo blij van wordt, maar eten is eten
Maak er wel een lekkere salade bij!
Dolfje
01-11-2023 om 07:42
Ik denk dat ik khs-wortelstamp maak met bloemkool ipv aardappelen en een rookworst erbij.
afrodite05
01-11-2023 om 08:26
Die Mexicaanse rijstsalade klinkt goed, jammer van de vegdingetjes.
Hier nog steeds gedoe qua gezondheid, dus iets makkelijks: Indiase curry uit de diepvries met rijst, ook uit de diepvries.
yette
01-11-2023 om 10:13
Vandaag pasta carbonara met een courgette erdoor en een salade met vooral veel tomaat en rucola.
irmaladouce
01-11-2023 om 10:48
Alles goed gegaan, Roos ?
1 november is een vrije dag hier. Ik maak kipsaté met pindasaus, gebakken rijst, zoetzure komkommer en een wortelsla met een Thaiserige dressing.
MijnNaamIsHaas73
01-11-2023 om 11:50
Geniet van je vrije dag vandaag irma!
Ik hoef vandaag ook niet te werken maar wel een race-dag met vanmiddag, kapper, tandarts en 2 sporten en man is niet thuis. Dus ik maak een pan champignonnensoep en daar eten we stokbrood kruidenboter en een worstenbroodje bij. Ik schuif tussendoor nog wat paprika en komkommer bij iedereen naar binnen en dat moet het maar weer goed zijn.
Kaaaaaaaatje
01-11-2023 om 12:00
Pasta met brocolli, champignons, courgette en tomaat. En pesto. En zongedroogde tomaatjes. En dan zo veel dat de kinderen er morgen nog wat an kunnen eten als wij de rest van de stoof eten. Die wel echt lekker was trouwens.
Dolfje
01-11-2023 om 17:55
Dolfje schreef op 01-11-2023 om 07:42:
Ik denk dat ik khs-wortelstamp maak met bloemkool ipv aardappelen en een rookworst erbij.
Dit schuift door naar morgen want was veel later thuis dan gepland dus heb een bakje dahl uit de diepvries gehaald. Erbij naan en een gebakken ei.