Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

lasagne 

Wij aten courgette/broccolisoep met kaasbroodjes en een broodje kroket 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

21-09-2023 om 20:33

patatje oorlog met ui

Ik had een soort teammiddag, zou een borrel met hapjes zijn op het einde maar dat bleken behoorlijk aangeklede hapjes te zijn. Oa carpaccio, pulled pork en krab. Helemaal geen straf.

Klinkt allemaal weer goed, ik krijg volop inspiratie! Lasagne en frietjes wil ik hier ook weer op de lijst, net als de winterse/herfstachtige gerechten. 

Vanavond eerst een herhaling van de tomatenpilaf van laatst. Dat was lekker en het kostte niet veel tijd om te maken, dus die zal wel bij het vaste repertoire gaan horen.

Wij gaan rond etenstijd naar een verjaardag. Daar zorgt de gastvouw altijd voor genoeg te eten dus dat is fijn.
Vandaag en morgen ben ik alleen met de meisjes dus morgen mogen zij het bedenken, mits enigszins gezond.
Zondag gaan we uit eten met mijn schoonfamilie.

Ik had ook teamdag en hadden ook hapjes. Later met een paar collega's naar een café gegaan en nog veel meer hapjes gesnaaid en een hoop bier en nu dus zoals altijd behoorlijk last van mijn darmen. Gelukkig vandaag geen plannen behalve wat in huis doen maar voorlopig nog even niet  
Eten vanavond was eigenlijk het plan pulled chicken uit de slowcooker maar dan moet ik nog wel even naar de winkel straks.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

22-09-2023 om 07:38

ik ga vanavond uit eten, en daar heb ik wel even zin in. 

Oh en vanmiddag al met vriendin te lunchen

Ik heb vakantie en vertrek naar Londen vanavond We gaan met de trein en hebben rond etenstijd een overstap, dus we halen iets op het station. En dan vanavond laat midden in Londen uit de trein stappen! Ik heb voorpret

Heerlijk Moosey, veel plezier gewenst! Al leuke eetplekken in Londen op het oog?

Wij eten vanavond gevulde pasta, frut I kookt en mocht het dus bedenken. Erbij komt een pestosaus, broccoli, kaas en pijnboompitjes. 

yette

yette

22-09-2023 om 10:37 Topicstarter

Veel plezier, Moos! 

Hier gaat de frituurpan aan. Er moeten er een paar op rare tijden eten èn het aantal eters is een verrassing. Dus iedereen lost het zelf maar op 

Heerlijk Moos, veel plezier! Ik ben wel benieuwd of het bevalt, met de trein naar Londen.

Wij eten vanavond iets dat voor nasi door moet gaan: gebakken rijst met prei, wortel, witte kool en sperzieboontjes. Erbij gebakken ei en pinda's.

fijne vakantie, Moosey!

vandaag eten we een rundvleessoep met stoofvlees & bami en daarin (potje) bouillon, kokosmelk en k&k kruidenpasta, ui, aardpeer, knoflook, sesamzaadjes, pinda. Als het straks uitgestoofd is, gooi ik er nog taugé en 6 baby paksoi op en kook ik wat eitjes.

verder aten we (velveted) kipfilethaasjes met sweet Chili-ketjapsausje en daarin ui, prei, ananas, paprika. Met gele Brown basmatirijst. Dat was een restje, dus makkelijke brunch. 

Veel plezier Moos!

Ik ben van gedachten veranderd en we eten frietjes uit de airfryer en een hamburger. Heb ik behoefte aan

Teigera schreef op 22-09-2023 om 10:06:

Heerlijk Moosey, veel plezier gewenst! Al leuke eetplekken in Londen op het oog?

Oh, een stuk of 20. Gelukkig zijn we er wel 4 hele dagen

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.