Eten
Dolfje
19-09-2023 om 08:53
Man heeft weer een bakje korma met rijst uit de diepvries gehaald. Vorige week ook maar toen had hij het weggegooid want dacht dat het niet meer goed was en sinds Corona kan hij zijn smaak niet meer zo vertrouwen.. Ik denk dat de saus een beetje geschift was.
Ik eet komkommer /tomaat /feta wat ik meeneem en vanmiddag soep oid.
yette
19-09-2023 om 09:30
Rendang uit de vriezer en kliekjes tempeh sambal goreng en bami van zondag, waarbij ik nog wat rijst en boontjes maak.
Dewi-Sri2
19-09-2023 om 11:20
Hier is het een beetje een raar zootje op het ogenblik. We hebben gelukkig een hotelkamer met magnetron en ijskast en we worden nogal eens uitgenodigd bij vrienden en familie. Elke dag uit eten is ook zo wat. We willen in elk geval nog wel een keer naar ons favoriete Indische restaurant en onze heerlijke jaren-70 bistro, waar in al die jaren vrijwel niets veranderd is.
We zijn er zelfs in geslaagd om al onze afspraken in 2 weken te proppen. Wat zullen we volgende week weer heerlijk uitrusten als we weer thuis zijn!
RoosOpJeHoed
19-09-2023 om 13:29
Hier staat de slowcooker pulled chicken te maken. Daar bak ik wat pitabroodjes bij en ik maak een rauwkostsalade.
Dolfje
19-09-2023 om 15:23
Pulled chicken wil ik binnenkort ook weer eens maken is al even geleden.
Misschien vrijdag. Zaterdag en zondag zijn we op een evenement hier in de buurt dus waarschijnlijk friet oid.
Jynta1981
19-09-2023 om 15:23
Wij eten tortellini met verse spianzie, champignons, hamblokjes en roomsaus.
Teigera
19-09-2023 om 22:39
Wij aten spaghetti met tomatensaus, vega gehakt, vegan mozzarella (je probeert eens wat) en een flinke zak groenten.
Jynta1981
20-09-2023 om 06:45
Wij eten vanavond kip kerrie met rijst en zure komkommers.
Morgen maak ik capucijnerschotel van knorr, zonder knorr. Veel lekkerder en zonder pakjes en zakjes. Erbij piccalilly voor de anderen, ik hou daar niet van.
RoosOpJeHoed
20-09-2023 om 07:18
Was het wat, die vegan mozzarella Teig? Ik zag in de supermarkt laatst vegan garnalen. Ze zagen er wel een beetje uit als garnalen, maar verder echt niet aantrekkelijk.
Wij eten vandaag weer pulled chicken. Nu verwerkt in een burrito met paprika, kidneybonen, mais en geraspte kaas erover.
yette
20-09-2023 om 07:27
Vanavond zelf te vullen lahmacun - dus een tafel vol schaaltjes met groenten, verse kruiden, olijven, schapenfeta, mozarella, geraspte kaas, plakjes merguez, zelfgemaakte knoflooksaus en wat ik verder zoal tegenkom.
Koreveen
20-09-2023 om 08:59
Maandag aten we gele bloemkoolcurry met spinazie en rijst.
Dinsdag auf wiederschnitzel met gebakken aardappeltjes en spinazie.
Vanavond maak ik een flinke batch ragu. Een deel gaat in de vriezer en ik maak met een ander deel bolognesesaus wat we met tagliatelle eten
afrodite05
20-09-2023 om 09:45
Hier staat een rucolastamppotje op het menu, met tomaat, paprika, uitgebakken verkruimelde spek en geitenkaas.
MijnNaamIsHaas73
20-09-2023 om 14:21
afrodite05 schreef op 20-09-2023 om 09:45:
Hier staat een rucolastamppotje op het menu, met tomaat, paprika, uitgebakken verkruimelde spek en geitenkaas.
Dat klinkt lekker, heb je daar een recept van of is het een eigen verzinsel?
Gisteren werd er voor ons gekookt, macaroni. Is altijd fijn als het eten op tafel staat na een werkdag.
Vandaag ga ik de bang bang bloemkool maken van dit topic. Ben benieuwd!