Eten
Moosey
26-06-2023 om 10:57
Oeh, die foto inspireert wel! Ik heb een klein tafelbarbecuetje waar ik heel content mee ben. Die foto herinnert me eraan dat ik nog een paar sardines in de diepvries moet hebben.. misschien gaan die vanavond wel op de barbecue.
Gisteravond gingen lief en ik naar onze stamkroeg van waaaaayyyyyy back, alwaar wij kaasfondue aten en lief voor het eerst weer een paar liedjes speelde op de sessie 
Dewi-Sri2
26-06-2023 om 13:01
Dat is goed nieuws, Moos! Fijn voor jullie.
Hier wordt het na een paar dagen logés wat simpel aziatisch. Ik denk dat lichte kostje met noedels van vorige week. Beetje kip, beetje groente, komt best goed.
Dolfje
26-06-2023 om 16:02
Hier wordt het een salade van /met komkommer, cherrytomaten, avocado en mozzarella en een spinazie kaas rondo uit de airfryer erbij.
Dewi-Sri2
26-06-2023 om 18:42
Idee schuift op naar morgen, want te weinig chinese kool en noedels. Vanavond dan maar witlofsalade met walnoten, appel, the works.
Teigera
26-06-2023 om 20:47
Wij aten, net als Kaaaaaaatje, Indiase curry met naan. Bloemkool, tomaten, vega stukjes die tandoori gekruid waren erdoor. Smaakte prima en ook de frutjes aten hun bordjes leeg.
Libertine
26-06-2023 om 21:18
hier vanavond nasi. Rijst opgebakken met kruiden, ketjap, trassie, gerookte tofu en verschillende heel fijn gesneden groentes. Erbij atjar, zuur, cassave, satesaus, crunchy chili en gebakken uitjes. Voor de non vegans nog een dubbel gebakken eitje erbij.
Restjes gingen in een bakje mee met de uithuizig wonende zoon. Ging m’n lunch ![]()
FaithfulDuck87
26-06-2023 om 21:44
hier ook nasi met gebakken uitjes en een gebakken eitje. simpel maar lekker (makkelijk)
ToetieToover
26-06-2023 om 21:57
vandaag:
restje spaghetti met saus en kaas
En
ovenpatat met mayonaise & ijs met espresso en slagroom.
Eigenlijk had ik meer zin gehad in mijn tafelbarbecue, goed idee inderdaad, maar nee. Geen puf, druk met andere dingen. Dit waren héle snelle maaltijden met weinig tijd voor de kok.
MijnNaamIsHaas73
26-06-2023 om 22:03
Wij aten snijbonen, gebakken krieltjes en gemarineerde kippendij
MijnNaamIsHaas73
26-06-2023 om 22:04
Moosey schreef op 26-06-2023 om 10:57:
Gisteravond gingen lief en ik naar onze stamkroeg van waaaaayyyyyy back, alwaar wij kaasfondue aten en lief voor het eerst weer een paar liedjes speelde op de sessie
Wat een heerlijk bericht Moos, fijn!
Dolfje
27-06-2023 om 08:07
Bakje komkommer met gerookte kip.
Man heeft groene curry van een verspakket van picnic. Zit mij veel te veel paprika in dus ik hoef die pakketten nooit.
afrodite05
27-06-2023 om 08:13
Stamppotje met verse, gewokte spinazie en een schnitzel uit de airfryer. En hopelijk stopt man nu met die stomme kortingsvleesjes, want ik kan er vaak weinig anders mee maken dan avg en daar hebben we allebei vrijwel nooit zin in. En volgens mij doe ik daar ook langer over qua koken dan een pasta- of rijstgerecht. Maar ja, daar denkt hij niet over na, hij ziet alleen de korting 
Verder issie lief, hoor 
irmaladouce
27-06-2023 om 16:59
Wij vullen vanavond pitas met vega cevapcici, gegrilde uien/puntpaprika, sla uit de tuin en yoghurt-knoflooksaus met verse tuinkruiden.