Eten
Elmie
22-04-2023 om 20:22
Poe heftig lijkt me Yette. Goed dat je navraag gaat doen.
Wij aten simpel salade, aardappelen en een schnitzel.
Vanmiddag met een vriendin geluncht dus niet te zwaar en te veel werk ![]()
Dolfje
22-04-2023 om 20:25
Net thuis en bij lidl wat kaasjes gehaald voor straks en ik heb net een grote kom soep ( uit zak) op en man een k&k maaltijdsalade.
FaithfulDuck87
22-04-2023 om 20:49
ik ben weer thuis. Gezellige dagen gehad en het getroffen met het weer. Afrodite, we hbben toevallig in het zelfde hamburgertent gezeten. Het begon te regenen en daar waren we vlakbij. Was lekker, maar zat wat tussen snackbar en restaurant in. Maar goed, geen probleem. Vandaag nog geen warm eten gehad en dat wordt hem ook niet meer. Morgen maar weer.
Teigera
23-04-2023 om 07:54
Vanavond maak ik red roast pork, met verschillende groenten in een roerbakje en rijst.
afrodite05
23-04-2023 om 08:59
Friezinnetje, ik snap wat je bedoelt met iets tussen restaurant en snackbar in, dat had ik er misschien bij moeten zeggen. Wij zaten buiten op het terras (want zomer), binnen leek mij minder gezellig.
Ik ga straks alvast de tortellini ovenschotel maken voor vanavond, dan hoeft het vanavond alleen nog de oven in. Ik hoop dat we genoeg erwtjes in de diepvries hebben liggen voor erbij, anders mag man nog even op pad.
Dolfje
23-04-2023 om 09:25
Wij hebben bij de Turkse slager kipdoner gehaald. Dat eten we met tzaziki en tomaten.
MijnNaamIsHaas73
23-04-2023 om 11:01
Wij zijn onderweg naar vakantie. Vanavond en morgen zitten we in een hotel, dus wordt het een restaurant.
MenacingSwan87
23-04-2023 om 11:57
MijnNaamIsHaas73 schreef op 23-04-2023 om 11:01:
Wij zijn onderweg naar vakantie. Vanavond en morgen zitten we in een hotel, dus wordt het een restaurant.
Fijne vakantie!
RoosOpJeHoed
23-04-2023 om 13:00
Fijne vakantie Haas!
Wij eten vanavond krokante kipschnitzels (favoriet van de 5yo), sperzieboontjes en gebakken aardappeltjes.
Dewi-Sri2
23-04-2023 om 17:33
Ga lekker genieten, Haas!
Yette, heel veel sterkte
Hier worden het gegrilde groene asperges, risotto (als ik nog ergens witte wijn heb liggen) en escaloppe de veau. Ook heb ik hier nog een pot, uit nieuwsgierigheid aangeschafte "mousse" van erwtjes en asperges staan. Het leek me een mooie gelegenheid om daar eens wat van te proberen.
Dolfje
23-04-2023 om 17:35
Dewi-Sri2 schreef op 23-04-2023 om 17:33:
Ga lekker genieten, Haas!
Ook heb ik hier nog een pot, uit nieuwsgierigheid aangeschafte "mousse" van erwtjes en asperges staan. Het leek me een mooie gelegenheid om daar eens wat van te proberen.
Ik kan me niet echt voorstellen dat dat lekker is...
FaithfulDuck87
23-04-2023 om 17:38
hier wordt het tom-khasoep met een broodje.
gisteren heerlijke kruiden mee genomen, waaronder Napolitaans kruiden. Die heb ik gemengd met roomboter om er een kruidenboter van te maken. En die is toch lekker zo. Heerlijk!!
MijnNaamIsHaas73
23-04-2023 om 19:42
Dankjewel voor de fijne vakantie wensen 😊
Vanavond in een tourist trap getrapt. Een tapas restaurant op een mooie plek aan het water in een niet-toeristische omgeving met goede Google reviews. Maar die klopte dus niet. Ach, het was wel een fijne plek om met kinderen te zitten en we hebben gegeten. Nagerecht hebben we overgeslagen en bij een avondwinkel thee en toffifee gehaald voor op de hotelkamer. Voor morgen beter m'n research doen.