Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Sterkte Yette,  hopelijk is je zoon weer uit het ziekenhuis.

Wij eten pasta pesto met broccoli en kip.

MijnNaamIsHaas73 schreef op 17-04-2023 om 17:14:

Sterkte Yette, hopelijk is je zoon weer uit het ziekenhuis.

Dat hoop ik ook.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

17-04-2023 om 17:43

stamppot met gebakken courgette,  paprika en ui. Rookworst erbij

MenacingSwan87

MenacingSwan87

17-04-2023 om 17:57

Sterkte ook van mij Jette! Ik hoop dat alles goed komt met je zoon.
Ik moet mezelf binnenkort even de keuken inslepen (geen zin..); het wordt een Mexicaanse vega kipburger met tomatensalsa. 

sterkte yette 

Gegrilde groene asperges, gebakken zalm en gekookte krieltjes

Hopelijk is jullie zoon weer het ziekenhuis uit, yette. Het leek juist iets rustiger de afgelopen periode... (of misschien heb je er minder over geschreven, dat kan natuurlijk) 

Hier staat vanavond volkoren fussili op het menu, met courgette, paprika en tomaat. 

Sterkte Yette!

Gister aten we een beetje eclectisch: shoarma op afbakstokbrood met rauwe spinazie en een Chili-ish met bonen, spitskool en prei. Aan het einde van het maal de resten shoarma en spinazie bij de Chili-ish gegooid en dat was het avondeten van vanavond. Lekker. Ik wil echt vaker bonen eten, vind ze zo lekker. 

Ik heb aspergesoep gemaakt met ham en room voor morgen en ei gekookt voor er dan over /door maar ik mis er iets in. Peterselie zit er ook in. Hoe kan ik hem nog iets lekkerder maken? Hij smaakt wel maar ik mis iets.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

17-04-2023 om 18:57

Dolfje schreef op 17-04-2023 om 18:56:

Ik heb aspergesoep gemaakt met ham en room voor morgen en ei gekookt voor er dan over /door maar ik mis er iets in. Peterselie zit er ook in. Hoe kan ik hem nog iets lekkerder maken? Hij smaakt wel maar ik mis iets.

Asperges?  

Friezinnetje schreef op 17-04-2023 om 18:57:

[..]

Asperges?

Haha ja die zitten erin.

Qua kruiden achteraf zou je nog dille kunnen proberen, of nootmuskaat, of tijm.

Mijn moeder doet er altijd een eidooier door. 

Klein scheutje alcohol? Ik dacht dat mijn moeder er soms witte martini doorheen deed, maar dat moet je ook maar net hebben liggen.

Yette, hopelijk ben je inmiddels thuis, samen met zoonlief.

Alcohol heb ik niet, tijm denk ik ook niet maar dille wel. Nootmuskaat hou ik niet zo van dus durf ik er niet in te doen. Zal het morgen eens proberen. Kan ook niet zeggen wat ik mis.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.