Eten
afrodite05
25-03-2023 om 22:21
De Indische rijsttafel was geslaagd. Niet zoals vroeger, maar wel lekker. Wat de taart betreft: nee, ze heeft me niet gedwongen, maar komt dan met alternatieven die ik ook niet mag... Dus wel soort van willen meedenken, maar toch niet helemaal. Nouja, uiteindelijk genoeg gegeten. Nu wel heel misselijk, maar daarom ga ik ook maar snel slapen. Thnx voor jullie lieve berichtjes 
ToetieToover
26-03-2023 om 00:02
vandaag een linzensalade met gerookte amandelen, hele lekkere feta (deze ga ik voortaan kopen), rode ui, komkommer en vinaigrette dressing en kom soep, lijnzaadcracker met kaas
en bezoek dat onverwachts bleef eten, was meer snacken eigenlijk, ik dook steeds de keuken in om iets op te duikelen:
hummus met linzenchips en/of wortel en/of paprika en/of bleekselderij, pel-pistachenoten, pelpinda’s, (houdt ze lekker bezig
), olijven, geitenkaas gerold in walnoten en kruiden, spring rolls met dip
En wat steviger snacks:
krieltjes met spek, groene asperges gerold in parmaham, ovenomelet (traybake: ei met falafelmix, spinazie en kerstomaten), kipgehaktballetjes in barbecuesaus, koolsalade
En er gingen nog twee mensen naar de buurtsuper om ijs en hopjesvla te halen met slagroom, want toetjes heb ik niet in huis. Toevallig wel dessertwijn (want in de bonus) met kaas, druiven en dadels geserveerd. Maar daarna wilden ze zoet ![]()
oudmaarnognietkoud
26-03-2023 om 08:37
gisteren een bordje met koude vis en salade, komkommer en tomaatjes en zo. Vanavond ga ik pannenkoeken bakken, met kaas en spek 
afrodite05
26-03-2023 om 08:57
Klinkt gezellig, Toetie!
Ik maak vandaag een quiche met spek en prei. Simpel, maar ja. Morgen komen de boodschappen en dan kan ik weer los met verse spullen 
Teigera
26-03-2023 om 10:06
Vanavond maak ik kip uit de oven met citroen en salie, ovenpatatjes en spinazie en een tomatensalade.
GeorgieBrown
26-03-2023 om 10:49
Gisteren als lunch de laatste fried rice. En 's avonds een grote kom miso soep met kool, spinazie en shii take.
Poison
26-03-2023 om 11:11
gister spontaan frietje joppie gegeten op het werk. Vanavond neem ik zelfgemaakte zalmlasagna mee met courgette ipv lasagnebladen
MijnNaamIsHaas73
26-03-2023 om 13:01
Ik at gisteren in een Perzisch restaurant. Heerlijke mezze plateaus om te delen.
Vanavond sushi bowl. Al is het daar helemaal geen weer voor. Pfff ik ben die regen echt zat 
RoosOpJeHoed
26-03-2023 om 13:16
https://www.projectgezond.nl/kidneybonen-met-gehakt-sperziebonen-en-perzik/
Wel met twee keer zoveel sperziebonen, want nog geen groente op vandaag.
Dolfje
26-03-2023 om 14:12
MijnNaamIsHaas73 schreef op 26-03-2023 om 13:01:
Pfff ik ben die regen echt zat
Ik ook!
yette
26-03-2023 om 19:30
Waardeloos, die misselijkheid Afrodite! Bij mij begon het telkens pas na de 3e maand. Ik kwam er bijna niks door aan. Wat ik at, stemde ik af op 'hoe prettig het kotste'. Brinta en pasta met kaas bijvoorbeeld.
Vandaag lamsworstjes, gepofte aardappelen met knoflookboter, asperges (onderweg opgepikt in Limburg) met ham en ei en een salade met rucola en bietjes.
Moosey
26-03-2023 om 19:46
Brr, ellendig, al die misselijkheid.
Gister at ik weinig bij de high tea en dus konden we gewoon nog lekker avondeten: springrolls! Waar een flink deel van de varkenshaas in verdween. Stukjes opwarmen in een sausje gaat prima, blijkt. Ze waren erg lekker.
Vandaag moest ik werken dus had ik gister met vooruitziende blik kroketten voor in de Airfryer gekocht. Met frietjes en sla. Was lekker.