Eten
Teigera
23-02-2023 om 10:05
Bedankt! 
Vanavond late dienst. Lief maakt voor hem en de frutjes een vega spaghetti bolognaise, ik ga met collega iets lekkers bestellen. Ik denk Koreaans.
Moosey
23-02-2023 om 10:43
Gefeliciteerd Teig!
gister kookte ik een pastasaus met wat verschillende restjes vlees uit de vriezer, wortel, bleekselderij en winterpostelein. Was prima.
Vandaag gaan we uit lunchen (nu wel, hoop ik, de vorige poging was mislukt omdat lief ineens een hele dag moest slapen na 2 relatief inspannende dagen.. Energie verdelen moeten we nog leren) en ik denk dat ik voor vanavond deel 2 van de zoete aardappelsoep uit de vriezer trek, daarbij toast met paté (restje van werk)
TanSwallow86
23-02-2023 om 10:59
vanavond schouderkarbonade en groentemix(broccoli, bloemkool, worteltjes) en straks tussen de middag een paar gebakken eieren met brood
Koreveen
23-02-2023 om 12:43
Gefeliciteerd Teig!
Gisteravond omelet met tomaat en geitenkaas op brood gegeten na het sporten.
Vanavond left overs van de gadogado met kipfilet en champignons erbij
MijnNaamIsHaas73
23-02-2023 om 14:14
Wij eten uit de vriezer: lekkerbekjes uit de oven, aardappelkroketjes uit de airfryer, en als groente naar keuze diepvriesspinazie of erwtjes en worteltjes
Herfstappeltaart
23-02-2023 om 14:20
Vandaag rode kool met appeltjes, gekookte aardappels en wat gehaktballetjes met cranberrysaus (restje van kerst).
Elmie
23-02-2023 om 14:52
Gefeliciteerd Teig 🥳
Ik heb moussaka gemaakt. Ik moet straks alleen nog de bechamelsaus maken en dan kan het de oven in. Het is wel voor twee dagen. Lekker, want het was best een klusje 😁
yette
23-02-2023 om 18:17
'Verse' pizza van AH. Voor mezelf een 'classische Bianca'. Da's met 4 kazen. En een halve hand rucola in een zakkie. Geen idee wat Bianca ermee te maken heeft. Ik heb er zelf nog flink wat overheen gegooid uit mijn pannetje ontbijtspek, ui, champignons, peper& verse kruiden. Dus voor best een groot deel pizza Yette, en de rest bleef gewoon Bianca 
anijsblokje
23-02-2023 om 18:22
yette schreef op 23-02-2023 om 18:17:
'Verse' pizza van AH. Voor mezelf een 'classische Bianca'. Da's met 4 kazen. En een halve hand rucola in een zakkie. Geen idee wat Bianca ermee te maken heeft. Ik heb er zelf nog flink wat overheen gegooid uit mijn pannetje ontbijtspek, ui, champignons, peper& verse kruiden. Dus voor best een groot deel pizza Yette, en de rest bleef gewoon Bianca
Bianca heeft met liefde en passie die klassieke pizza voor jou staan maken natuurlijk.
Ik heb courgette-paprikasoep uit de vriezer getoverd. Daar eet ik straks volkoren broodjes bij. Of misschien bedenk ik me nog en dan eet ik volkoren spaghetti met gorgonzola en een salade van ijsbergsla erbij.
afrodite05
23-02-2023 om 18:29
yette schreef op 23-02-2023 om 18:17:
Hahaha ik moest hier heel erg om lachen!
Ik dacht dat een pizza Bianca geen tomatensaus bevatte (dus witte saus ipv rode), maar geen idee of AH zich daar netjes aan houdt.
Dorestad
23-02-2023 om 18:45
een heel andere vraag: weten jullie of en wanneer er weer een Allerhande uit komt? De laatste is van kerst, er staat in dat 2 januari de volgende komt. Die is er volgens mij niet geweest
afrodite05
23-02-2023 om 19:19
Dorestad schreef op 23-02-2023 om 18:45:
een heel andere vraag: weten jullie of en wanneer er weer een Allerhande uit komt? De laatste is van kerst, er staat in dat 2 januari de volgende komt. Die is er volgens mij niet geweest
Hier was hij wel, met een zwarte pan met daarin een stoofpotje op de voorkant. Volgens mij met veel aandacht voor stoofgerechten, soepen etc. "Lekker bezig!" stond op de voorkant. Maar ik zit te wachten op de volgende, weet eigenlijk niet wanneer die komt. De nieuwste "Allerhande" van de Jumbo heb ik al wel meegenomen van de week, maar daar vond ik niet veel interessants in staan.