Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

MijnNaamIsHaas73 schreef op 20-02-2023 om 19:06:

Wij aten broccoli met aardappelpartjes en een champignonburger/ kaasschelp

Klinkt allebei lekker, waar haal jij die champignonburger?

Wij hebben gyros besteld maar kregen doner. Maar goed het is schoon op en nu heb ik nog meer dorst 

Haha, Dolfje, doe maar een frisje dan 

Hier ons laatste avondje uit. Allebei een hamburger die erg lekker was. Niet charmant te eten (zo groot), maar de smaken waren top. 

Wij aten vanavond met spinazie en ricotta gevulde tortelloni, met tomatenmascarponesaus, een hele berg versgewokte spinazie met wat knoflook, eroverheen pijnboompitjes en Parmezaan. Vier lege borden

Broodjebrie schreef op 20-02-2023 om 19:17:

[..]

Klinkt allebei lekker, waar haal jij die champignonburger?

Bij de Lidl

Wij zijn in een restaurant geweest waar het onbeperkt sprareribs eten was. Ik zit nog stampvol. Ik neem nog een likeurtje en dan naar bed.

wij aten pasta met kiphaasjes en een tomatenroomsaus met courgette, paprika, ui, knoflook, tomaat en crème fraiche. 

Vanavond worden het gehaktballetjes met cranberrysaus, met gebakken aardappelschijfjes en sperziebonen. Geen idee waarom lief cranberrysaus gekocht had, maar goed: het staat al een tijdje in de kast, laten we het maar eens gaan eten. 

yette

yette

21-02-2023 om 09:11 Topicstarter

Eiercurry, sajoer met boontjes, rode ui & spinazie, rijst. Verder zijn er pitabroodjes over van gisteren. Die smeer ik in met wat zhoug voor ze de oven ingaan (in de hoop dat het een leuk alternatief wordt voor naan). 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

21-02-2023 om 10:10

krieltjes met rode bietensalade 

Vanavond willen we naar de friettent als er plaats is. Ik heb wel zin in friet met sate.

watertoren schreef op 21-02-2023 om 10:20:

Vanavond willen we naar de friettent als er plaats is. Ik heb wel zin in friet met sate.

Nog carnaval vieren?

Wij krijgen dadelijk dus verjaardagsbezoek van schoonouders voor man. Hebben kleine tompouce gehaald en nog iets met salted caramel voor bij de koffie.

Heb bij de Ah een verspil me niet zakje gehaald met tomaten, paprika oa. Denk dat ik dat met een restje wortels ga roosteren en dan soep van maak en we bakken restje ontbijtspek met eieren en tomaten en dan met rucola erbij.

Wij zijn op weg naar huis, na ons lange weekend weg. Als we bijna thuis zijn, gaan we via de appie zodat ik er niet meer uit hoef (boodschappen doen wordt sowieso een uitdaging, qua tillen en bukken enzo, dus fijn om het samen te doen). In principe maak ik vanavond aardappelgratin met sperziebonen en een leuk stukje vlees (misschien iets in de winkel, anders trekken we iets uit de diepvries), maar misschien komen we nog iets anders tegen waar we dan meer zin in blijken te hebben. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.