Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Mooi Dolfje. Mijn toetje was ook heerlijk! Zit wel vol ☺️

Wat lief van die zadencrackers toetie! En heel herkenbaar van dat dubbele bakje spekjes, hier altijd dezelfde discussie.

Broodje hamburger was super lekker. Ik had uitgebakken spek, blauwe kaas en gebakken ui erop. Sla erbij en frietjes uit de airfryer. 

ik was uit lunchen en dat was zo vullend dat ik net een eierkoek met suiker op heb. 

MissBobby schreef op 20-01-2023 om 19:37:

ik was uit lunchen en dat was zo vullend dat ik net een eierkoek met suiker op heb.

Doet me denken aan de keer dat ik met een vriendin ging high tea'en. Ik zat zo vol dat ik 's avonds bijna niks gegeten heb haha.

Ik had eters en serveerde vooraf bietentartaar met gerookte makreel (over van werk gisteren) en daarna een soort noodlesoup die niet nat genoeg was geworden, dus meer vochtige noodles Waarom ik er niet gewoon meer water heb bijgedaan begrijp ik zelf eigenlijk ook niet, was bang dat t teveel zou worden ofzo… nou ja, het viel allemaal enorm in de smaak. 

Haha Moosey, vochtige noodles. Nouja, als het maar lekker was, toch?

Ik ga vandaag lunchen met mijn team (werk). Ik twijfel nog tussen ambachtelijk brood met kroket en huzarensalade of tabouleh. Zien we straks wel. Man kan lunchen met een restje pasta van gisteren en/of gehaktballetjes op een broodje. Zelf zou ik er dan mosterd en komkommer bij doen, maar dat mag hij lekker zelf bepalen. 
Vanavond heeft man de keuze: pizza (big americans) met wat excuussla of couscous met kip tajine uit de diepvries. Sowieso een makkelijke dag voor mij dus. Ook wel eens fijn

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

21-01-2023 om 08:38

hier vandaag een AGV, aardappelen, boontjes en vis. 

Ik zou voor de kroket gaan Afrodite 

Wat wij eten weten we nog niet want gaan straks over de grens een eindje rijden wandelen en boodschappen doen en geen idee waar we mee thuis komen. Maar ik heb sowieso nog soep in de koelkast ( k&k) maar ook in de diepvries nog erwtensoep en een ei bakken kan altijd.

Ik denk dat ik vanavond pompoensoep eet en daarna kleine pizzaatjes afbak.

Ik ga vanavond bij een vriendin eten. Man bakt pannenkoeken voor de kinderen.  Misschien eet hij die zelf ook of een restje van het een of ander uit de vriezer.  

Donderdag was een racedag qua werk en haalden we Chinees waar we gister ook nog van aten. Vanavond komt er een logeetje bij jongste slapen, dus dat wordt denk ik patat met een snack uit de airfryer. Erbij maak ik een grote bak sla.  

Man en zoon waren afgelopen week jarig ,dus gaan we vanavond uit eten.

Gisteravond erg goed uit eten geweest. Shared dining concept, we lieten ons verrassen door de keuze van de chef:
gazpacho van knolselderij met sherry, peer, montbru en lavas
rivierkreeft salade met citroen aioli, koolrabi en tamarillo
artisjok met pico de gallo, saffraan aioli en gezouten citroen
roodbaars met fideau, gamba kataifi, piquillo peper en bisque
kip met Moritz, Manchego, eidooier en pepersaus
mousse van Tia Maria met sorbet van pompoen
Fijn wijnarrangement erbij (halve glazen), goede bediening. We gaan er zeker nog eens naartoe.

Nu aan het werk, het is nog rustig. Hopelijk blijft het zo, na vandaag een weekje vrij dus ik wil veel afronden vandaag. Vanavond maak ik een snelle pasta met gerookte zalm-pesto, broccoli, tomaten. Altijd een hit bij de frutjes en ik vind het zelf ook erg lekker.

Ted68 schreef op 21-01-2023 om 09:39:

Man en zoon waren afgelopen week jarig ,dus gaan we vanavond uit eten.

Gefeliciteerd en smakelijk vast!

Dank je,Dolfje!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.