Eten
Teigera
18-01-2023 om 13:21
Dat is verdrietig Toetie, van de kat. Soms is het niet anders, maar je mist hem toch.
Herfstappeltaart
18-01-2023 om 13:53
ToetieToover schreef op 18-01-2023 om 12:50:
Ik kom hier kijken of ik ergens zin in heb, maar nee; mijn darmen zijn alweer een tijdje van slag en na de euthanasie voor de kat, is mijn hoofd ook nog eens van slag. Vriend heeft het koken overgenomen. Het is geworden/wordt:
Pannukakku met kwark en blauwe bessen
En
Aardappelpuree met roomboter, melk en uitgebakken spekjes.
Zijn lievelingseten, dus hij grijpt zijn kans. Mij boeit het eventjes niet.
Pepperoni
18-01-2023 om 14:50
Gisteren aten wij groenekoolstampot met braadworst en spekjes en vandaag wordt het chili con carne met stokbrood. Zin in 
Wobbelkont
18-01-2023 om 15:57
Volgens m’n weekmenu wordt het nasi met saté uit de vriezer.. maar ik weet nog niet of ik daar wel zin in heb.
Ik ga er nog even over nadenken 
Dolfje
18-01-2023 om 17:29
Nou ik heb mijn eten op en zo de kou weer in op de fiets naar mijn werk.
Had een gedeelte van de bloemkool gekookt en gepureerd tot een soort saus. Was best lekker door de geraspte kaas 
HAHA!wait..what
18-01-2023 om 19:53
Ah wat naar Toetie! Sterkte
Wij aten kip met allerlei groentes (courgette, paprika, ui, maïs en doperwten) met kokosrijst.. En een handvol cashewnoten erdoor
anijsblokje
18-01-2023 om 21:22
Wat naar, Toetie.
Ik snap dat je hoofd helemaal niet naar eten staat. Hoe lang was kat bij jullie?
Ik at "een Toetie" vanavond: salade met rode kool, komkommer, tomaatjes, kappertjes, ansjovis, citroensap en olijfolie en balsamico.
afrodite05
19-01-2023 om 06:17
Vanavond zou ik in eerste instantie alleen eten, maar man is waarschijnlijk toch wel thuis rond etenstijd. Daarnaast heeft mijn leidinggevende me gevraagd toch naar de vergadering te komen die eind van de middag pas begint, dus uiteindelijk ben ik degene die laat thuis is. Nouja, gelukkig redelijk makkelijk eten bedacht: pasta met spinazie. Voor man gooi ik er spekjes doorheen, voor mezelf gerookte zalm. Mag eigenlijk niet, dus tijdens het snijden moet ik me inhouden en niet snoepen, maar meeverhit in eten mag ik het wel hebben. Wel gehannes met twee verschillende pannen, maar jammer dan, komt bijna nooit voor. Ik heb nog een restje creme fraiche voor in het ene pannetje en een restje slagroom voor in het andere pannetje om de boel wat romig te maken.
Herfstappeltaart
19-01-2023 om 07:51
Vandaag weer een drukke dag dus voor vanavond heb ik een doosje aardappelpreisoep uit de vriezer gehaald. Stokbrood met kruidenkaas erbij, yoghurt met granola toe.