Eten
afrodite05
18-01-2023 om 08:41
Ik maak een ovenschotel met gehakt, bleekselderij, tomaat, aardappelschijfjes en wat geraspte kaas. Hoewel, gehakt... braadworstjes die ik opensnijd en dan rul. Man heeft namelijk de diepvries volgegooid met die worstjes en ik word gek van die dingen
Teigera
18-01-2023 om 09:56
Ha jammer Elmie, dat het wat tegenviel. Het klonk wel prima, die zuurkool. Probeer alles en behoud het goede, zou mijn oma hebben gezegd
.
Vanavond ga ik uit eten, daarna naar theater. Lief en de frutjes eten maar weer eens chili sin carne, vinden de frutjes ontzettend lekker.
RoosOpJeHoed
18-01-2023 om 10:20
@Dolfje, mijn man is ook een sriracha-fan, hij mikt het overal overheen.
@Elmie en Herfstappeltaart, zonde dat recepten soms niet lekker uitpakken. Soms klinkt iets echt heel lekker, maar helaas...
Wij eten vanavond pitabroodjes met kip, voorzien van gyroskruiden, sla, komkommer, tomaat, avocado en knoflooksaus. Beetje zomers, eigenlijk eet ik liever een stoofje ofzo. Maar zoon eet dit soort dingen goed, dus daar doen we het voor.
MijnNaamIsHaas73
18-01-2023 om 11:13
Vanavond maak ik voor mij en man eiercurry met rijst en sperziebonen. De kinderen eten sperziebonen met een gekookt eitje en krieltjes uit de airfryer. Iedereen blij (hoop ik).
Elmie
18-01-2023 om 11:49
Ja het is niet anders
(ons eten bedoel ik).
Voor vanavond heb ik spruitjes met appelmoes, aardappelen en een gehaktbal. Valt altijd wel in de smaak hier. De spruitjes kwamen uit de afprijzingsbak. Alle kleintjes helpen 😉
Marin125
18-01-2023 om 12:20
MijnNaamIsHaas73 schreef op 18-01-2023 om 11:13:
Vanavond maak ik voor mij en man eiercurry met rijst en sperziebonen. De kinderen eten sperziebonen met een gekookt eitje en krieltjes uit de airfryer. Iedereen blij (hoop ik).
Wil je het recept van de curry plaatsen? Lijkt me heel lekker.
ToetieToover
18-01-2023 om 12:50
Ik kom hier kijken of ik ergens zin in heb, maar nee; mijn darmen zijn alweer een tijdje van slag en na de euthanasie voor de kat, is mijn hoofd ook nog eens van slag. Vriend heeft het koken overgenomen. Het is geworden/wordt:
Pannukakku met kwark en blauwe bessen
En
Aardappelpuree met roomboter, melk en uitgebakken spekjes.
Zijn lievelingseten, dus hij grijpt zijn kans. Mij boeit het eventjes niet.
MijnNaamIsHaas73
18-01-2023 om 13:02
Wat verdrietig Toetie
@Marin Ik eet vandaag: Eieren in gele currysaus #AlbertHeijn https://www.ah.nl/r/804296
Het originele recept is met paksoi maar dat valt hier ook niet in de smaak
Marin125
18-01-2023 om 13:09
MijnNaamIsHaas73 schreef op 18-01-2023 om 13:02:
Wat verdrietig Toetie
![]()
@Marin Ik eet vandaag: Eieren in gele currysaus #AlbertHeijn https://www.ah.nl/r/804296
Het originele recept is met paksoi maar dat valt hier ook niet in de smaak
Dank je
FaithfulDuck87
18-01-2023 om 13:15
hier nog een stukje varkenshaas. Erbij gebakken aardappeltjes en groente. Welke weet ik nog niet. Straks even door de koelkast
Elmie
18-01-2023 om 13:19
ToetieToover schreef op 18-01-2023 om 12:50:
Ik kom hier kijken of ik ergens zin in heb, maar nee; mijn darmen zijn alweer een tijdje van slag en na de euthanasie voor de kat, is mijn hoofd ook nog eens van slag. Vriend heeft het koken overgenomen. Het is geworden/wordt:
Pannukakku met kwark en blauwe bessen
En
Aardappelpuree met roomboter, melk en uitgebakken spekjes.
Zijn lievelingseten, dus hij grijpt zijn kans. Mij boeit het eventjes niet.
Ik hoop dat je je snel beter voelt!