Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

30-12-2022 om 12:02

ik weet het ook nog niet, zal eens kijken wat er nog in de vriezer zit. 

Wij zijn in het huisje aangekomen en hier om de hoek zit een eettentje, daar gaan we een hapje eten zo.

Gefeliciteerd Poison!

Wat heerlijk Moosey ❤️

Ik heb vandaag een makkelijk dagje. Courgettesoep uit de vriezer en een broodje uit de oven.

JtM

JtM

30-12-2022 om 17:07

Gefeliciteerd met jullie jubileum Poison!

Succes met de schoonfamilie Afrodite.

Ik heb net lasagna gemaakt en in de oven gezet.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

30-12-2022 om 18:17

hier krulfrieten en een kroket

We hebben hier echt alleen een gasfornuis. Geen oven. Heb wel de airfryer meegenomen dus kan morgen ochtend broodjes afbakken. Morgen denk ik dat we iets van een broodje shoarma eten ofzo. En dan in de avond wat hapjes. Heb helemaal niet het gevoel dat het morgen al oudjaar is.

Ik had nog een restje pasta pesto met snijbonen en paprika liggen. 

Jynta1981 schreef op 30-12-2022 om 18:19:

. Heb helemaal niet het gevoel dat het morgen al oudjaar is.

Nou dat heb ik dus ook.

Kabeljauw in botersaus,met brokkoli

Ted68 schreef op 30-12-2022 om 18:35:

Kabeljauw in botersaus,met brokkoli

Ik had zelf toch de asperges gekozen 

Dolfje schreef op 30-12-2022 om 18:33:

[..]

Nou dat heb ik dus ook.

Ik ook. Als je zou zeggen dat het oktober is, zou ik het ook geloven. Komt ook door het weer denk ik, al speelt mijn privé-situatie ook mee.

Alhoewel ik met kerst wel wat meer dat 'oh ja het is kerst-gevoel' had, maar nu.. Neuh.

Het wordt een Spaansig groente (koelkastrestjes) stoofpotje met aardappel, wortel, venkel, paprika en ui, met komijn, pimenton, tomatenpuree en sherry, en gebonden met een beetje leftover walnotensaus (als een soort picada). En peterselie en venkelgroen voor de kleur. Erg lekker, al zeg ik het zelf. 

Broodjebrie schreef op 30-12-2022 om 18:45:

[..]

Ik ook. Als je zou zeggen dat het oktober is, zou ik het ook geloven. Komt ook door het weer denk ik, al speelt mijn privé-situatie ook mee.

Alhoewel ik met kerst wel wat meer dat 'oh ja het is kerst-gevoel' had, maar nu.. Neuh.

Hier nog een. De buitentemperatuur helpt ook niet mee, het schijnt tussen 13 en 17 graden te worden morgen. Hoewel, aan het vele vuurwerk zou je het kunnen merken. Maar omdat wij voor O&N overdag naar mijn vader in het verzorgingshuis en daarna naar mijn moeder gaan, hebben wij ook geen oliebollen in huis. Helpt ook niet mee voor het gevoel. Ach, komt morgen wel. En anders is het ook niet erg, we hebben niet zo veel met O&N. Ik vind het een mooi excuus om de hele avond kleine hapjes te eten.

Vandaag uitgebreid geluncht bij een tuincentrum en vanavond een boterham.

Ik heb patat met stoofvlees op en er zat lekker veel goede salade bij. Vriend had hetzelfde en de kids patat met een snack. Was hartstikke lekker en kostte geen drol.
Er zit naast het café een oliebollen kraam, dus daar gaan we morgen lekker verse oliebollen halen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.