Eten
Teigera
26-12-2022 om 19:46
Moosey schreef op 26-12-2022 om 10:46:
Het is echt supersimpel Teig https://rutgerbakt.nl/brood-recepten/recept-gekruide-pitabroodjes/
Dank Moos, dat lijkt inderdaad heel simpel. Ga ik eens proberen!
Dolfje
26-12-2022 om 20:16
Wij aten vanmiddag de soep en vanavond een salade en een omelet want de eieren moesten op. En een stuk appeltaart wat nog in de diepvries lag en net hadden we een zakje hele smerige groentechips. Gatver wat is dat vies.
AggressiveReindeer87
27-12-2022 om 06:49
Ik zou gister naar mn vader maar dat ging niet door want ze hebben Corona. Ik had een zalmquiche gehaald, met salade en wat stokbrood. Voor vanavond weet ik nog niet.
Herfstappeltaart
27-12-2022 om 07:42
Goedemorgen allemaal. Zo, de kerst zit er weer op. Vandaag een koelkast vol restjes dus ik hoef niet te koken ![]()
Broodjebrie
27-12-2022 om 07:48
Ik ging gisterenavond naar huis en kreeg ook wat restjes vlees en salades mee dus ik hoef vandaag niet veel klaar te maken
afrodite05
27-12-2022 om 08:15
Man krijgt straks bij de lunch het restje beenham op een afbakbroodje. Zelf vond ik de beenham (k&k) te zout, dus ik doe voor mezelf iets anders op mijn broodje. Maar dan zijn meteen alle restjes op. Hoewel, er is nog wel ongekookte groente over, maar dat was bewust. Vanavond eten we dus de andere helft van de grote stronk broccoli, met aardappelgratin en een hamburgertje. Toe de andere helft van mans bitterkoekjespudding, die trouwens goed was gelukt! (Hij trots
)
Mama-Inge
27-12-2022 om 08:48
We zouden vandaag restjes eten, maar er is bijna niets overgebleven
Dus nu bedenken wat we dan wel gaan eten
Moet ook niet te veel werk zijn, want vanmiddag werken
anijsblokje
27-12-2022 om 09:37
Gefeliciteerd met je zoon, Poison!
Gisteren heb ik uiteindelijk geen falafel meer gemaakt, (plotseling helemaal geen zin om te koken, soms heel goed om gehoor aan te geven) dus ik eet vanavond kikkererwtenburger want de kikkererwten zijn al geweekt. Ik denk met aardappels en met het door een familielid geschonken zakje sla dat teveel was aangeschaft bij het kerstdiner. Daar maak ik nog wel even een wat uitgebreidere salade van met wat ik in de koelkast of keuken vind.
yette
27-12-2022 om 10:31
Twee soorten hartige taart, een blik stevige tomaten-crèmesoep en een paar zakken asperge-venkelsoep.
Jynta1981
27-12-2022 om 10:39
Hier ook wat rest verwerking vandaag.
Ik heb nog een zak sperziebonen, voor de kids rol ik die nog in een plakje spek.
Erbij hachee, die gooi ik zo in de slowcooker, en aardappels of puree.
Ik maak ook nog een pan ragout, want best wat paddenstoelen over. Heb een kipfiletje uit de vriezer gehaald voor erdoor. Daarvan gaat een bakje naar mijn moeder met wat bladerdeegbakjes, samen met een bakje overgebleven stoofperen.
Meer restjes zijn er gelukkig niet.
Dolfje
27-12-2022 om 10:40
Wij eten een rucola/komkommer salade met tomaat en feta denk ik en dan of groenteballetjes of een ander vegetarische schijf uit de airfryer.
Eventjes weer normaal , gisteren echt de hele dag lopen snaaien.
watertoren
27-12-2022 om 10:47
Ik heb nog raclettekaas over van de gourmet op Kerstavond. Die doe ik over de kipfilet met een plakje ham. Ik eet er aardappelkroketten bij en zoetzure komkommer.
JtM
27-12-2022 om 10:49
We hebben nog een paar stukjes vlees over van het gourmetten van gisteravond, die bakken we op. Verder maak ik straks preisoep.