Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-12-2022 om 15:52

het wordt een Italiaanse bol met pulled pork en compensatie sla

Hallo allen
Kerst, daar kan ik nog even niet aan denken hoor. We hadden gister en vandaag verjaardag dochter en dat vind ik ook altijd gedoe.
We gaan zo gourmetten met mijn moeder, dus ga alles maar eens klaarzetten. Geen zin. Ik heb het koud en wil gewoon mijn bed in en niks doen. Helaas
Ga wel de rest ook aan het werk zetten, niet alleen mijn huishouden hier. 

Jynta1981 schreef op 18-12-2022 om 16:42:

Hallo allen
Kerst, daar kan ik nog even niet aan denken hoor. We hadden gister en vandaag verjaardag dochter en dat vind ik ook altijd gedoe.
We gaan zo gourmetten met mijn moeder, dus ga alles maar eens klaarzetten. Geen zin. Ik heb het koud en wil gewoon mijn bed in en niks doen. Helaas
Ga wel de rest ook aan het werk zetten, niet alleen mijn huishouden hier.

Groot gelijk! Smakelijk alvast! 

Ik ga ook aan de slag, ragout part two... ook geen zin in. Dus I feel you!

Ja, dat begrijp ik Dewi, dat lijkt me ook moeilijk. En Harley

Anijsblokje, dat klinkt heerlijk.

Moos, join the club. Ik heb ook keel(en hoofd)pijn. Het heerst volgens mij.

Vanavond maak ik witlof risotto. 

TanSwallow86

TanSwallow86

18-12-2022 om 17:33

Lasagne

MatureJackal76

MatureJackal76

18-12-2022 om 18:42

Spinaziesoep

Mijn keel is weer bijgetrokken, hooo dat die van jou snel volgt GB!
Mijn curry werd toch zonder ei (want dat wordt zo raar als je het invriest) en met paprika, aubergine, pastinaak, tomaat, een klein beetje kip, zwarte bonen en kokosmelk. Echt heel lekker geworden. 
Voor morgen had ik brood- een pizza-plannen, maar ik kwam er (gelukkig!) net achter dat ik een miscommunicatie had met een freelancer, nu ga ik toch maar zelf werken dan morgen. Dus dat wordt nog een keer curry voor lief en coq au vin en frietjes voor mij op werk Kon erger. 

Ik maak deze met kerst denk: https://www.lekkerensimpel.com/kerstgerecht-kipcocktail/ 
Voor beide dagen! 2x andere mensen dus dat is makkelijk en we moeten 2x een voorgerecht. 1x koolhydraatarm. Kinderen eten dit ook! Hop. 

Vandaag niet zo’n zin in koken. Het werd een zak voorgesneden wokgroente met een snelle ketjapsaus, rijst, komkommersalade en gegrilde kipfilethaasjes.

en verder:

Paprika’s gevuld met zo’n k&k zak van Hak wat eigenlijk in zoete aardappels thuishoorde en waarbij ik wat extra kruiden mixte en bovenop cheddar heb laten smelten. Geserveerd met hartige kwark met zadenmix.

Die gourmet lucht hier nu in huis 

Morgen eten we de restjes gourmet vlees uit de pan met spinazie erbij en aardappels. Of krieltjes, die liggen er ook. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-12-2022 om 19:47

Jynta1981 schreef op 18-12-2022 om 19:42:

gemalen koffie in een schoteltje of kommetje neerzetten

Jynta1981 schreef op 18-12-2022 om 19:42:

Schaaltjes azijn!!

Jynta1981 schreef op 18-12-2022 om 19:40:

Ik maak deze met kerst denk: https://www.lekkerensimpel.com/kerstgerecht-kipcocktail/
Voor beide dagen! 2x andere mensen dus dat is makkelijk en we moeten 2x een voorgerecht. 1x koolhydraatarm. Kinderen eten dit ook! Hop.

Soep? Kinderen koolhydraatarm vind ik trouwens onzin dus ik zou iets aanpassen wat je lekker vindt voor de koolhydraatarme eters.

Wij waren bij vrienden borrelen en hebben stokbrood etc op en snacks uit de frituur.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.