Eten
Herfstappeltaart
09-12-2022 om 19:35
Jullie koken allemaal zo lekker en uitgebreid....ik durf mijn twee broodjes kroket met mandarijntjes toe haast niet meer te melden 
FaithfulDuck87
09-12-2022 om 19:45
Herfstappeltaart schreef op 09-12-2022 om 19:35:
Jullie koken allemaal zo lekker en uitgebreid....ik durf mijn twee broodjes kroket met mandarijntjes toe haast niet meer te melden
gewoon doen, doe ik ook. Ik had gisteren alleen maar loempia op
Teigera
09-12-2022 om 20:20
Lief had als verrassing een dagje sauna geboekt voor ons, tijdens schooltijd van de frutjes. Voor het eerst samen naar de sauna, was erg fijn en zeker voor herhaling vatbaar. Vanavond aten we nasi met flink roerbakgroenten, ketjap tempeh en omeletreepjes. Toe vanillevla met frambozen en mini-marshmallows, frutjes smulden ervan.
Moosey
09-12-2022 om 20:39
Hier eindelijk dan toch Chinees, nasi rames extra en gado gado (die uit hoofdzakelijk taugé verzopen in pindasaus bestond, maar soit). Er at nog een vriendin mee maar alsnog zat over om 2 vriezerbakjes voor lief mee te vullen, hoera. Dan kook ik morgen tomatensoep met prei en ballen (+ 2 vriezerbakjes) en zondag rijst met kip, spinazie, broccoli en paprika (+ 2 vriezerbakjes) en dan hoef ik me tot Kerst niet meer druk te maken over wat lief moet eten als ik er niet ben 
Pepperoni
10-12-2022 om 01:02
Jawel hoor gewoon doen. En sterker, zou ik geen inwonende kinderen meer hebben en met mijn man alleen zijn, zou ik ook regelmatig melden over broodjes kroket, frikandel en loempiaatjes
Dolfje
10-12-2022 om 08:12
Ik moet vandaag werken en als ik thuis kom vanmiddag eet ik een kom k&k soep. Daarna gaan we nl borrelen met vrienden en dan pakken we daar wat hapjes. Zal eens op de menukaart kijken wat ze hebben. Het is een redelijk nieuwe zaak hier vlakbij maar we zijn er nog steeds niet geweest.
ToetieToover
10-12-2022 om 08:20
Haha, voel je welkom en vrij! Binnenkort eet ik ook kroketten want ik run thuis het “eet-de-vriezer-leeg-als het vriest-project” (kan ik die makkelijker schoonmaken). Er liggen nog 2 glutenvrij kroketten. Al vrij lang, ook
.
Herfstappeltaart
10-12-2022 om 08:44
Vandaag eten we rode kool met gekookte aardappels en een gehaktbal. Hollandser kan bijna niet hè. ![]()
Broodjebrie
10-12-2022 om 09:16
Gebakken aardappeltjes (verkeerd gekocht dus benieuwd of ze smaken) met visschnitzel en sla.
afrodite05
10-12-2022 om 09:24
Ik had eigenlijk rijst en boontjes op de planning staan, maar volgens mij moet de bloemkool eerder op. Dus ik ga pasta met geroosterde bloemkool maken, naar dit recept: https://miljuschka.nl/penne-met-geroosterde-bloemkool/
Ik ben alleen geen fan van peterselie, dus in plaats daarvan gaat er wat rucola doorheen.
Daarnaast ga ik een paar miniquiches maken met prei en spek, makkelijk voor komende week en/of voor in de diepvries.
Dolfje
10-12-2022 om 09:44
Broodjebrie schreef op 10-12-2022 om 09:16:
Gebakken aardappeltjes (verkeerd gekocht dus benieuwd of ze smaken) met visschnitzel en sla.
Hoezo verkeerd gekochte aardappeltjes?
Broodjebrie
10-12-2022 om 09:57
Dolfje schreef op 10-12-2022 om 09:44:
[..]
Hoezo verkeerd gekochte aardappeltjes?
Een paar maanden geleden was er friet van Aviko in de aanbieding, 1 plus 1 gratis volgens mij. Dus ik pak 2 zakken en reken ze met de rest van de boodschappen af. Eenmaal thuis gooi ik ze in de vriezer en kom er een paar dagen later achter dat 1 van de 2 zakken aardappelschijfjes zijn. Ik eet wel vaker gebakken aardappeltjes maar dan haal ik ze uit de koeling in de supermarkt en niet uit de vriezer. Dus nu eet ik voor het eerst aardappels uit de vriezer
Ben benieuwd hoe ze smaken.
Koreveen
10-12-2022 om 11:45
Lief werd gisteren ziek en heeft totaal geen trek in eten. Gelukkig nog wat Chinees van gisteren overgebleven dus dat wordt mijn diner