Eten
Dolfje
09-12-2022 om 10:59
Lekker al die mangotoetjes
. Die eton mess was ik ook tegen gekomen.
Net als https://www.jumbo.com/recepten/gekaramelliseerde-mango-met-ijs-50052
Denk dat het zoiets gaat worden maar goed ik heb nog de tijd 
Elmie
09-12-2022 om 11:41
Ja krijg ook zin in al die lekkere toetjes 😋
Wij eten vanavond bietjes met aardappelen en een gehaktbal.
Broodjebrie
09-12-2022 om 12:20
Ik eet vanavond een iglo-maaltijd. Penne met spinazie, spekjes, boursin en nog wat andere dingen geloof ik. Oh ja, en kip 
Dolfje
09-12-2022 om 12:38
Broodjebrie schreef op 09-12-2022 om 12:20:
Ik eet vanavond een iglo-maaltijd. Penne met spinazie, spekjes, boursin en nog wat andere dingen geloof ik. Oh ja, en kip
Die at ik vroeger ook wel eens. Wel makkelijk als je alleen eet ja en lekkerder dan de k&k uit de koeling van de super.
Broodjebrie
09-12-2022 om 13:09
Dolfje schreef op 09-12-2022 om 12:38:
[..]
Die at ik vroeger ook wel eens. Wel makkelijk als je alleen eet ja en lekkerder dan de k&k uit de koeling van de super.
Ja, ik vind niet alle maaltijden van Iglo lekker maar sommige dus wel, waaronder deze
Ik koop ze wel altijd in de aanbieding want ze zijn prijzig.
Koreveen
09-12-2022 om 13:21
Dolf, zo’n soort eton mess heb ik ook een keer gemaakt. Heel lekker
Gisteravond naar concert geweest. Moesten snel eten tussen werk en doorreizen doorGelukkig had ik erwtensoep in de vriezert.
Vanavond met de buren voetbal kijken. We halen Chinees dus lekker makkelijk.
Pepperoni
09-12-2022 om 13:46
Broodjebrie schreef op 09-12-2022 om 12:20:
Die vind ik ook super lekker, koop ik weleens voor mezelf als de anderen iets eten wat ik niet zo graag lust.
Vandaag eten wij zuurkoolstamp met spek en worst. Zo'n zin in!
ToetieToover
09-12-2022 om 14:15
Vriend kookt, hij kan zó op dat schilderij “de aardappeleters”, deze keer geen puree maar patat.
Lastig vind ik dat, ik ben best een beetje een gezondheidsfreak merk ik dan. Ik kan daar ook niet op leven met al dat bewegen van vandaag. Dus ik maak er salade (ik denk horiatiki) en vis (gebakken makreel) bij.
Lunch was gele linzenspaghetti ‘misbruikt’ als noodles (want glutenvrij), met 5-spice, knoflook, gember, sesamolie, ketjap en daarbij een lauwwarme salade van gewokte ui, taugé, radijs, komkommer. Beetje leuk witte sesamzaadjes strooien en twee gebakken eitjes erop. Want ik dacht garnalen te hebben ingevroren maar die zijn toch verdwenen. Ei is ook goed.
Dewi-Sri
09-12-2022 om 15:52
Ik bel vanavond een pizza. Mijn afwasmachine heeft het vanmiddag begeven en mijn keuken is een puinhoop
. Echtgenoot gaat hem proberen te maken, maar hij kan er bijna niet bij. Weer een uitdaging...
yette
09-12-2022 om 16:33
Zuurkool gaat niet door
De reden waarom is minder: De Zoon heeft veel epileptische aanvallen. Dus de dag verloopt sinds vanochtend anders.
FaithfulDuck87
09-12-2022 om 17:34
Stamppot zuurkool met spekjes en rookworst. Meteen nog 2 porties in de vriezer
MijnNaamIsHaas73
09-12-2022 om 18:14
Wat naar Yette, sterkte!
Ik ben echt jaloers op al die zuurkool hier. Dat komt volgende week weer op het menu!
Vandaag bakt man pannenkoeken voor hemzelf en de kinderen. Ik heb een bakje chili con carne uit de vriezer gehaald en daar heb ik rijst bij gekookt. Wel een pannenkoek met appel en kaneel als toetje gegeten, maar ik vind dat echt geen avondeten.
De kinderen waren trouwens jaloers op de chili en heben ieder een pannenkoek met chili gegeten.
Dewi-Sri
09-12-2022 om 18:33
Nog meer pech. We hebben gisteren onze coronavaccinatie gehaald, en waar we nooit eerder ergens last van gehad hebben, begint echtgenoot nu in elkaar te storten.
Verjaardag van vanavond maar afgezegd, dat wordt niks.
In pizza had hij ook geen zin, maar wilde als ultiem troosteten wel een loempia, met een patatje pinda. Wat doet zo'n bijwerking toch rare dingen met je smaak
.
Morgen hard aan de bak met de keuken, er staat mij in elk geval een imposante, half afgewerkte afwas te wachten. Hurray!
TanSwallow86
09-12-2022 om 19:18
Woknoodles, kip, kastanje champignons en punt paprika.
Morgen xxl snitzel. Of kip of varkensvlees variant