Eten
Koreveen
27-11-2022 om 10:37
Gisteravond hadden we de jaarlijkse dorpsquiz. Was weer hilarisch. Vooraf aten we samen pompoensoep en saucijzenbroodjes.
Beetje brak nu. Lief heeft net de kamado aangeslingerd voor slow cooked beef met koffierub. Eten we vanavond met aardappels die hij ook op het rooster gooit en ik maak er een rauwkostsalade bij
Gefeliciteerd Moos en Teig
yette
27-11-2022 om 11:20
Gefeliciteerd!
Ik maak vandaag zwarte rijst en een vegetarische curry van pompoen, bataat en tomaat.
Elmie
27-11-2022 om 11:46
Ik maak een simpele andijvie in roomsaus met gekookte aardappelen en een gehaktbal.
Dolfje
27-11-2022 om 12:40
Koreveen schreef op 27-11-2022 om 10:37:
Gisteravond hadden we de jaarlijkse dorpsquiz. Was weer hilarisch.
Leuk! Ik hoop volgend jaar bij ons ook weer mee te doen.
Ik geloof dat ik bedacht had vanavond hotdogs ( zonder broodje) met zuurkool te eten. Straks eens kijken of we daar zin in hebben. Gisteren was dieettechnisch echt heel heel slecht. Echt de rem er weer op en morgen weer lekker gaan sporten. Ik ga maar even niet op de weegschaal. Ff een weekje extra goed mijn best gaan doen.
watertoren
27-11-2022 om 13:27
Vanmiddag komen er 2 vriendinnen. We gaan eerst lekker wijntjes drinken en vanavond gourmetten. Ik ben net klaar met vlees snijden maar ik denk dat ik veel te veel heb.
Elmie
27-11-2022 om 14:14
watertoren schreef op 27-11-2022 om 13:27:
Vanmiddag komen er 2 vriendinnen. We gaan eerst lekker wijntjes drinken en vanavond gourmetten. Ik ben net klaar met vlees snijden maar ik denk dat ik veel te veel heb.
Gezellig 😃
Dewi-Sri
27-11-2022 om 16:23
Vanavond bestel ik Chinees. We zijn net na een slopende rit terug uit Frankrijk, dus ik heb niks in huis en ik zou ook geen puf hebben om te koken. Met die Chinees ben ik 2 avonden klaar, want dinsdag komen de boodschappen pas. Morgen een dag vol afspraken, blèèègh!!
Teigera
27-11-2022 om 19:55
Succes met je drukke dag morgen, weer terug in NL Dewi-Sri!
Hier vandaag een feestelijke dag, geëindigd met pizza. En chocoladevla toe. Blij kind, dus alles goed. Bedankt voor de felicitaties hier!
Dolfje
28-11-2022 om 08:44
Hier wordt het vandaag zuurkoolstamp maar dan met puree van bloemkool en knolselderij ( dat ga ik eens proberen) en ik heb zin in een tartaartje of zo dus dat moet ik nog even halen. Ff flink op de rem want hebben dit weekend echt gevreten 
Herfstappeltaart
28-11-2022 om 08:46
Hier vandaag geroosterde bosworteltjes (oven), aardappelpuree en gekookte eieren.
Teigera
28-11-2022 om 09:51
Wij eten een agv-tje vandaag: gebakken aardappeltjes, geroosterde bloemkool uit de oven en een vegetarische saté-schnitzel. Wel iets dat de frutjes kunnen waarderen denk ik.
Moosey
28-11-2022 om 09:59
Dank voor de felicitaties!
Van het laatste verjaarseten van gisteren is nog over, dus dat eten we vanavond nog ns: Pekingeend met pannenkoekjes en paksoi met rijst. Jummie. En ik moet alvast iets te eten voor morgenavond bedenken voor lief, want ik eet in de sauna 
watertoren
28-11-2022 om 10:03
Ik heb nog best veel vlees over van de gourmet van gisteren. Dat bak ik vanavond in de pan en bak er wat friet bij.