Eten
Elmie
26-11-2022 om 16:46
Gefeliciteerd Moos en Teig 🥳
Hier vanavond champignonsoep. Nog nooit gemaakt op deze manier dus ben benieuwd 😋
afrodite05
26-11-2022 om 16:59
Ik moet even uitpuffen van onze wandeling, daarna ga ik de keuken in. Conditie is 0. Voor het eerst weer een rondje gelopen, het kleine rondje nog wel, maar moest aan het einde echt even steun zoeken bij man. Straks ga ik burrito's maken. Ik heb er creme fraiche bij, maar heb ook wat avocado's liggen die rijp zijn, dus die ga ik denk ik tot een soort guacemole (hoe schrijf je dat eigenlijk?) pureren. Toe hebben we keuze uit ijs, chocolademousse of sinaasappelyoghurt.
Teigera
26-11-2022 om 17:32
Was je 'feestje' gezellig afrodite? Kon je dat volhouden?
Hier zit er een jongetje helemaal afgedraaid op de bank, haha. Hij had vanmiddag z'n kinderfeestje en dat was allemaal best intens geloof ik. Maar de achteraf beoordeling was positief, dus dat is mooi. En wij zijn ook best afgedraaid geloof ik ja
. Pan soep staat op het vuur. Verder vanochtend vijf dunne lagen taart gebakken want meneer heeft een regenboogtaart gevraagd, dus ik kon aan de bak. Vanavond de botercreme maken en smeren en dan maken we er morgen met gekleurde hagelslag een mooi cijfer 5 op!
ToetieToover
26-11-2022 om 17:53
vandaag:
Falafel met knoflooksaus en ijsbergsla, erbij arepa’s met smeerkaas ertussen
en
kipdijfilet, cashewnoten, rest sinaasappel-hoisinsaus, gewokte paksoi+ui met rijst
Elmie
26-11-2022 om 17:55
Wat leuk zeg Teig. Klinkt heel gezellig allemaal!
Afrodite, pittig voor je qua conditie. Al,is dat niet raar natuurlijk met wat je al voor je kiezen hebt gehad.
Ik ben trots op zoontje die net heel goed zwom tijdens zijn wedstrijd. Kijken of hij voor het eerst met een medaille thuis komt 😍
TanSwallow86
26-11-2022 om 19:11
Chinees eten bij mijn vader was goed. Ben nu een kleine half uur thuis en ben kapot
Jynta1981
27-11-2022 om 06:49
Ik weet het nog niet. Vriend en kids eten elders. Denk dat ik een bakje uit de vriezer haal.
Dolfje
27-11-2022 om 08:19
Ik weet het ook nog niet. Gisteren op personeelsfeest veel te veel gegeten en later bij vrienden ook nog lopen snacken en veel teveel bier en veel te laat naar bed. Zal blij zijn als ik vanmiddag thuis ben en mijn eigen bed in kan 
Herfstappeltaart
27-11-2022 om 08:22
Hier vanavond friet (zelf gesneden) met een salade van jonge bladsla, tomaatjes, uitjes, avocado en zonnebloempitten.
Jynta1981
27-11-2022 om 09:31
In de vriezer vond ik een portie zuurkool stamppot en een portie stoofvlees, dus dat wordt het.
afrodite05
27-11-2022 om 09:50
Ik maak vanavond weer een pak wereldgerechten, dit keer Beef Shanghai. Had ik zin in en ik mag dat schijnbaar van jullie
Vanmiddag maak ik ook alvast de goulash voor morgen, die maak ik zonder pakjes/zakjes.