Eten
watertoren
25-11-2022 om 16:43
Ik heb nog aardappelgratin en rijstsalade over van gisteren en ik bak er varkenshaas bij.
FaithfulDuck87
25-11-2022 om 16:48
Friezinnetje schreef op 25-11-2022 om 15:07:
hier staat pompoensoep op het vuur.
ik heb er nog stokbrood bij gehaald met kruidenroomkaas
Moosey
25-11-2022 om 22:54
Hier bezig aan mijn verjaardagsmarathon
Vandaag kaasfondue gegeten met vrienden op het dorp, was heerlijk. Had half extra belegen Goudse, een kwart gruyère en een kwart Comté gedaan en dat was echt héél lekker. En heel gezellig.
Morgen komen mijn broers en zus en eten we zelf gebakken baguettes met smeersels, witlofsalade en zelfgemaakte pizza’s. Zondag komen er vrienden en die nemen op verzoek van lief Pekingeend met pannenkoekjes mee en koken daar nog iets Chinees met groenten bij. Dan ben ik wel weer even klaar met bezoek en feestelijkheden
maar wel heel leuk allemaal natuurlijk.
afrodite05
26-11-2022 om 00:48
Moosey schreef op 25-11-2022 om 22:54:
Hier bezig aan mijn verjaardagsmarathon
Vandaag kaasfondue gegeten met vrienden op het dorp, was heerlijk. Had half extra belegen Goudse, een kwart gruyère en een kwart Comté gedaan en dat was echt héél lekker. En heel gezellig.
Morgen komen mijn broers en zus en eten we zelf gebakken baguettes met smeersels, witlofsalade en zelfgemaakte pizza’s. Zondag komen er vrienden en die nemen op verzoek van lief Pekingeend met pannenkoekjes mee en koken daar nog iets Chinees met groenten bij. Dan ben ik wel weer even klaar met bezoek en feestelijkhedenmaar wel heel leuk allemaal natuurlijk.
Leuk, Moosey! Wanneer ben je dan echt jarig? Hoe dan ook: gefeliciteerd!
MijnNaamIsHaas73
26-11-2022 om 06:34
Wat gezellig Moosey! En klinkt ook lekker allemaal. (Alsnog) gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik ga vanavond uit eten. Man en kinderen eten waarschijnlijk pannenkoeken.
anijsblokje
26-11-2022 om 07:22
Geweldig dat je zelf baguettes gaat maken, Moosey! Veel verjaardagvierplezier dit weekend nog. En fijn dat je vriend blijkbaar zin heeft in pekingeend, dat biedt perspectief!
Ik eet vanavond volkoren spaghetti met zelfgemaakte pesto. Natuurlijk helemaal niet seizoens-proof, maar ik heb er gewoon heel veel trek in. Een tomatensalade erbij, denk ik, om het niet-seizoenseffect door te zetten.
Herfstappeltaart
26-11-2022 om 07:33
Vanavond hier bruine bonen met geroerbakte prei met mosterd, en gebakken appeltjes.
Dolfje
26-11-2022 om 07:36
Wij hebben een uitje met koek en zopie en weet ik wat meer vanmiddag /vroege avond. Zal qua dieet niet heel goed zijn maar ja.
Teigera
26-11-2022 om 07:40
Ook hier een feestelijk weekend: jongste frut is jarig morgen. Vanmiddag heeft hij zijn kinderfeestje, voor het eerst dat hij dat heeft en hij is nu al een tikje hieperdepieper. Vanavond eten we linzen-pompoensoep met wortel en paprika, erbij Turks brood met smeersels, kipgehaktballetjes en rauwkost.
Dolfje
26-11-2022 om 07:41
Gefeliciteerd vast Teig!
En Moos ook nog. Klinkt ook allemaal lekker weer.
Jynta1981
26-11-2022 om 08:16
Gefeliciteerd Moos en Teig!
Hier was het helemaal geen phad Thai gister, want ik had daar een verspakket voor besteld en die was niet meegeleverd. Dus een beetje geschoven en toen werden het tot grote vreugde van de rest van het gezin taco's.
Vanmiddag dus een verjaardag (weer, 3e in korte tijd, en ik hou er niet van). Voor die tijd knutselen met de jongste aan haar surprise. Ze heeft nog een hele week tot 5 dec, maar heeft wat moeite met wachten ![]()
RoosOpJeHoed
26-11-2022 om 15:06
Gefeliciteerd Moosey! En Teig alvast gefeliciteerd met jongste frut!
Hier staat kip tandoori op het menu. Zoals die van Knorr, maar dan zonder Knorr ![]()
Erbij geroosterde bloemkool en rijst.