Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

yette schreef op 25-11-2022 om 07:29:

Ik ga lekker foute insanity burgers van Jamie maken.

♥️ die zijn zooooo lekker!

Wij hebben ook een vrije dag en gaan straks ook eerst naar de sportschool. Ben de hele week nog niet geweest vanwege andere activiteiten op mijn sportdagen. Heb daardoor wel op 2 dagen een uur gefietst dus wel beweging gehad. Alleen gisteren eigenlijk niet gewandeld.
We eten vandaag bij vrienden, geloof kip.
Morgen hebben we uitje van het werk van man en krijgen daar winterse kost denk ik.

Vanochtend de dag fris en vroeg begonnen bij de tandarts voor de kinderen en man. Vandaag allerlei klusjes, zoals poezen naar de dierenarts voor de jaarlijkse check, boodschappen, rommelen, van alles. Vanavond maak ik chicken arrabbiata stoof met dumplings. 

Wij gaan vanavond naar familie, dus we moeten een beetje op tijd eten. Ik ga ovenrisotto met spekjes, erwtjes en prei maken. Expres te veel, zodat ik morgen met een restje kan lunchen, want ik  risotto...

Vanmiddag ga ik de gevulde speculaas bakken 😋
En voor vanavond ga ik zelfbelegde Pizza in de oven doen. En dat eten we op voor de tv zodat we oranje kunnen zien.

TanSwallow86

TanSwallow86

25-11-2022 om 13:15

Voor vanavond wewt ik het nog niet. 
Morgen eet ik bij mijn vader, we vieren dan zijn verjaardag(is maandag jarig) we eten dan Chinees van de afhaal. 

Gezellig Harley 🥳

De speculaas is uit de oven. Straks even proeven en dan de vriezer in totdat man jarig is.

aardappels met rode kool en appel plus iets vlees wat we in Duitsland gekocht hebben 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

25-11-2022 om 15:07

hier staat pompoensoep op het vuur. 

Friezinnetje schreef op 25-11-2022 om 15:07:

hier staat pompoensoep op het vuur.

O dat vind ik altijd zo lekker 😋

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

25-11-2022 om 15:20

Elmie schreef op 25-11-2022 om 15:12:

[..]

O dat vind ik altijd zo lekker 😋

kom maar langs, ik heb genoeg  

JtM

JtM

25-11-2022 om 15:30

Elmie schreef op 25-11-2022 om 11:53:

Vanmiddag ga ik de gevulde speculaas bakken 😋
En voor vanavond ga ik zelfbelegde Pizza in de oven doen. En dat eten we op voor de tv zodat we oranje kunnen zien.

Wij gaan ook zelf pizza beleggen en lekker voor de tv eten. Geen voetbal kijken, daar vinden we niks aan

Friezinnetje schreef op 25-11-2022 om 15:20:

[..]

kom maar langs, ik heb genoeg

Nou, lekker en gezellig 😎

JtM schreef op 25-11-2022 om 15:30:

[..]

Wij gaan ook zelf pizza beleggen en lekker voor de tv eten. Geen voetbal kijken, daar vinden we niks aan

Ieder zijn smaak 😁

Wij gaan pizza bestellen en voor de tv eten. Ik ga vervolgens een boek lezen want vind dat voetballen ook niet zo boeiend.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.