Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Morning! 
De groente gister werd sla. Ik kon even niks creatievere bedenken in de winkel. Dat is ook precies de reden dat ik mijn menu van te voren maak en bestel.  Dan kan ik er over nadenken, zorgen voor afwisseling, gezond.  Als ik in de winkel moet kiezen krijg ik een soort error.  Ik wil daar zo snel mogelijk weer weg, dus kies dan voor standaard en makkelijk en voor het grijpen en snel. 
Vanmiddag dus mijn bestelde boodschappen ophalen 

Ik werk vandaag alleen de ochtend en heb een cursus waar ik zin in heb!
Fijne dag allemaal!

Ik werk ook in de ochtend vandaag maar had nog kunnen slapen. Ben al sinds half 7 wakker. 
Ik heb eind van de middag een receptie, weet niet of we daar wat hapjes krijgen maar heb tegen man gezegd dat hij maar een ei moet bakken met champignons etc en dat ik dan wel kijk als ik thuiskom.

yette

yette

24-11-2022 om 08:13 Topicstarter

Ik ga de hele dag revalideren. Vanavond lekker makkelijk 'pasta uit de vriezer - in de oven'. 

Ik kom toch maar meedoen  (en inspiratie opdoen).
Vandaag oppasdag en dus vanavond behoorlijk moe. Ik heb afgelopen weekend een vriezer-opruiming gehouden en paprikasoep gemaakt van 2 punt- en 2 gewone paprika's, wat prei, een uitje en tomatenpuree.
Dat eten we dus vanavond met een afbakbroodje.

Soep is wat mij betreft altijd goed Herfstappeltaart!

Dolfje schreef op 24-11-2022 om 08:33:

Soep is wat mij betreft altijd goed Herfstappeltaart!

Gezellig Herfstappeltaart!

Wij eten vandaag pindasoep, ook uit de vriezer. Hoef ik alleen nog maar eitjes te koken en komkommer te snijden. 

Leuk Herfstappeltaartje!

Wij eten vandaag ijsbergsla met tomaat, komkommer en maïs en een dressing. Aardappelkroketjes en een hamburger.
Voor morgen ben ik alvast aan het voorbereiden om voor de verjaardag van man gevuld speculaas te maken. Het spijs heb ik net gemaakt. Vanmiddag het speculaasdeeg even maken en dan morgen..bakken maar 😋

Gezellig, Herfstappeltaart! Hoewel, ik moet mezelf wel bedwingen, want bij het zien van jouw plaatje (heet dat een avatar?) krijg ik zin om te bakken. Ook laatst bij de vraag van de dag. Maar we hebben genoeg zoetigheid in huis en het is veel te makkelijk om in een slecht eetpatroon te vervallen nu ik niet naar werk ga... 

Vanavond hoef ik niet te koken. Supertrots: ik ga mee naar het feestje van man zijn werk, waar pizza's komen. Of nouja, feestje... Dat is misschien een te groot woord, maar ik heb er wel zin en en ben blij dat ik me zeer waarschijnlijk goed genoeg voel om mee te gaan. Misschien vanmiddag een salade oid regelen voor de vitamines enzo, als we het toch over een goed/slecht eetpatroon hebben...

Leuk vooruitzicht Afrodite!
Wij eten vanavond boekoeloekoeburger op een broodje, met gebakken ei. Erbij gebakken aardappeltjes, avocado, tomaten en komkommer.

Hier stonden kipschnitzels op het menu. Maar zoon is al voor de tweede dag ziek en die vindt die dingen juist zo lekker, dus ik schuif ze maar even vooruit. Dan wordt het optie 2: pilavrijst met kip, perzik en sperzieboontjes.

JtM

JtM

24-11-2022 om 11:36

Fijn vooruitzicht Afrodite, het klinkt alsof het langzaam wat beter met je gaat! 

Beterschap voor je zoon Roosopjehoed.

Wij zouden gisteren eigenlijk bloemkoolschotel eten maar zoon had een kinderfeestje en daar al gegeten. Hebben vriend en ik iets simpels gegeten en de bloemkoolschotel naar vanavond doorgeschoven. 

Aardappelgratin, rijstsalade en kogelbiefstuk met kruidenboter.

broodje hamburger met van alles erbij 

Teigera schreef op 24-11-2022 om 10:00:

Leuk vooruitzicht Afrodite!
Wij eten vanavond boekoeloekoeburger op een broodje, met gebakken ei. Erbij gebakken aardappeltjes, avocado, tomaten en komkommer.

Wat is een boekoeloekoeburger?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.