Eten
RoosOpJeHoed
04-11-2022 om 09:43
@afrodite, wat fijn dat je nog steeds zwanger bent! Ik hoop voor je dat je binnenkort van je misselijkheid af bent. Hier helaas ervaringsdeskundige en ik zal verder mijn ervaring daaromtrent niet met je delen. Daar word je niet blij van en voor iedereen loopt het anders, dus je hebt er niks aan. Het is gewoon een hel. Qua obstipatie dronk ik iedere dag een glas Roosvicee laxo en ik at kiwi's. Hielp niet, dus ook hier heb je niks aan. Hopelijk heb je wel wat aan mijn medeleven
Vanavond andijviestamppot met gekookt ei. Dat klinkt als een ranzige combi, maar matcht prima eigenlijk.
watertoren
04-11-2022 om 10:33
Fijn Afrodite dat je nog steeds zwanger bent.
Vanavond verse friet met lamskoteletten en Griekse salade en tjatziki. Vooraf nemen we een ouzo net zoals bij de Giek en ik drink Retsina bij het eten en mijn zoon een pilsje.
FaithfulDuck87
04-11-2022 om 11:23
Fijn Afrodite, ik hoop dat die misselijkheid nu bijna over gaat.
Hier wordt het snert vanavond, want snertweer en snertcorona.
Op het vuur staat een enorme pan met hachee, daar deel ik mss wat van uit en de rest in de vriezer. Heb hierin meteen wat vlees verwerkt wat op moest, dus het zijn runderlappen, gemarineerde runderfiletlapjes, runderhamburgers en wat spekjes.
Moosey
04-11-2022 om 14:00
Ik denk dat dit het punt is waarop ik me op rode wijn en toastjes ga trakteren vanavond, met Netflix. Lief is heel ziek en ik zit er een beetje doorheen.
TanSwallow86
04-11-2022 om 14:58
Heb vandaag even schijt aan alles dag.
Net appeltaart met slagroom gehaakd en ook advocaatje straks met slagroom
MijnNaamIsHaas73
04-11-2022 om 18:42
Sterkte Moosey
Wat lijkt het me moeilijk om je lief zo ziek te zien. Hopelijk kunnen de wijn, toastjes en netflix je gedachten een beetje afleiden
Hier een change of plans, we hadden nog (niet zo'n lekkere) schnitzels in de diepvries, die moesten maar eens op. Daarbij frietjes uit de airfryer en een salade van de sla die ik gisteren vergeten was met paprika, komkommer, tomaat en feta.
ToetieToover
04-11-2022 om 19:42
Ojee Moos, dat klinkt niet goed.
vandaag aten wij:
Paprika’s gevuld met bonenpuree (uit blik: refried black beans), zoete aardappel, mais, chipotle en cheddar. Erbij tomaten-avocadosalade met rauw uitje.
en:
Schorseneren met roomkaas, ham en gepocheerde eitjes, kropsla en aardappelpuree.
yette
04-11-2022 om 20:24
Jee Moos, wat verdrietig
@ Afrodite, fijn je weer te lezen!
En tsja, dat misselijke ... ik weet er alles van 
Hier vandaag deel 2 van de rijst uit de oven, keus uit köfte of een speklapje en salade met komkommer, zwarte bonen en feta.
Jynta1981
04-11-2022 om 22:49
Sterkte Moos....
Afrodite, wat een goed nieuws dat je nog zwanger bent, maar wat enorm balen dat de misselijkheid nog niet weg is. Gelukkig wel minder met medicatie begrijp ik?
Hier aten we wraps met kip, roerbakgroente en fajita kruiden. Erbij crème fraiche en sla.
Morgenmiddag hebben we een verjaardag, daarna als er nog trek is: patat en snacks (voor mij meestal een broodje met een snack).
Voor zondag heb ik een verspakket voor kip Siam.
Zit te denken wat we van de week nog meer hadden... vriend had gebakken aardappels gemaakt met broccoli en kip gepaneerd met Cornflakes uit de airfryer.
Gister at ik met de oudste bij de Ikea (ideeën opdoen voor nieuwe puber kamer), vriend en jongste aten een restje nasi uit de vriezer met alle toebehoren.
Moosey
04-11-2022 om 23:07
Thanks allemaal. Het gaat allemaal nog wel volgens plan hoor, maar ik had natuurlijk gehoopt dat-ie er iéts makkelijker doorheen zou komen. Maar helaas.
De toastjes en wijn waren wel heel lekker en ik heb een perfecte jankserie op Netflix te pakken, dus dat scheelt iets. Morgen hopelijk weer een beetje in staat tot nuttiger dingen zoals eindelijk die 2 preien stoven die al anderhalve week in mijn groentela wonen.