Eten
MijnNaamIsHaas73
22-09-2022 om 16:18
Wij eten vanavond papardelle met lamsstoof van marleenkookt. Ik kreeg van hele lieve vriendinnen een cadeaubon daarvan. Dat is een bezorg dienst die verse en gezonde kant en klare maaltijden bezorgt. Je hoeft het zelf alleen nog warm te maken in magnetron of oven. Omdat het mijn eerste bestelling was kreeg ik er gratis toetjes bij, bread and butter pudding. Ik ben heel benieuwd.
Elmie
22-09-2022 om 16:21
MijnNaamIsHaas73 schreef op 22-09-2022 om 16:18:
Wij eten vanavond papardelle met lamsstoof van marleenkookt. Ik kreeg van hele lieve vriendinnen een cadeaubon daarvan. Dat is een bezorg dienst die verse en gezonde kant en klare maaltijden bezorgt. Je hoeft het zelf alleen nog warm te maken in magnetron of oven. Omdat het mijn eerste bestelling was kreeg ik er gratis toetjes bij, bread and butter pudding. Ik ben heel benieuwd.
Klinkt goed Haas! En handig met je rugklachten.
afrodite05
22-09-2022 om 17:24
MijnNaamIsHaas73 schreef op 22-09-2022 om 16:18:
Mooi concept! Ik heb meteen gekeken of ik dat ook eens voor mijn ouders kan bestellen, maar helaas wonen zij niet in het bezorggebied. Hopelijk smaakt het je/jullie!
Moosey
22-09-2022 om 20:17
Afrodite
ik moest erg lachen om Schrödingers baby.
Ik had gister teamuitje met BBQ, was lekker, goed gedaan. Vandaag gewerkt en echt geen zin meer om daarna nog te koken, dus een pizza gehaald bij de Jumbo.
Mama-Inge
22-09-2022 om 20:25
Dinsdag kippensoep met broodjes
Gisteren aardappels met rode bieten en een speklapje.
En vandaag shoarma met pitabroodjes en sla
afrodite05
22-09-2022 om 23:35
Moosey schreef op 22-09-2022 om 20:17:
Afrodite
ik moest erg lachen om Schrödingers baby.
Ik had gister teamuitje met BBQ, was lekker, goed gedaan. Vandaag gewerkt en echt geen zin meer om daarna nog te koken, dus een pizza gehaald bij de Jumbo.
Tja, misschien heb ik het gejinxt door het hier op te schrijven, had vandaag een bloeding. Wel maar kort, dus hopelijk was het "slechts" een innestelingsbloeding. Maar de schrik zit er weer flink in. Kan het dan ook nooit een keer goed gaan...
Overigens zijn tips voor licht verteerbare maaltijden welkom. Die schijnen de pijnklachten te verminderen. Ik kom niet verder dan kip met rijst
Teigera
23-09-2022 om 08:59
Misschien soep Afrodite? En ik help duimen.
Vanavond een feestje van werk, inclusief eten. Lief en de frutjes gaan een kapsalon bestellen, lief vond dat dit deel van "de Nederlandse culinaire wereld" ook aan de frutjes geintroduceerd moet worden 🤪. Blij dat ik het niet hoef te eten.
Koreveen
23-09-2022 om 09:01
Thanks ladies. We vertrekken morgen. Heb wel stress van de Schipholchaos dus duim voor me.
Vanavond eten we lamsfilet met witlofstamp en gebakken champignons.
Haas, klinkt heerlijk. Benieuwd naar je review
Afro, ik duim
Dolfje
23-09-2022 om 09:04
We blijven duimen voor je Afrodite!
Haha Teig, ben benieuwd wat ze er van vinden. Shoarma en gyros vind ik op zijn tijd niet te versmaden maar een kapsalon heb ik me een keer aan gewaagd en daar blijft het ook bij. Heb wel een keer zelf de gezondere variant gemaakt. https://www.eefkooktzo.nl/kipsalon/
Vanavond eten wij https://www.lowcarbchef.nl/recept/big-mac-salade maar dit keer met hamburgers ipv het gehakt los gebakken
Teigera
23-09-2022 om 09:08
Dolfje schreef op 23-09-2022 om 09:04:Haha Teig, ben benieuwd wat ze er van vinden. Shoarma en gyros vind ik op zijn tijd niet te versmaden maar een kapsalon heb ik me een keer aan gewaagd en daar blijft het ook bij. Heb wel een keer zelf de gezondere variant gemaakt. https://www.eefkooktzo.nl/kipsalon/
Ik geloof dat het vooral besteld moet worden, soggy patat en warme sla... part of the fun, schijnt.
Dolfje
23-09-2022 om 09:17
Teigera schreef op 23-09-2022 om 09:08:
[..]
Ik geloof dat het vooral besteld moet worden, soggy patat en warme sla... part of the fun, schijnt.
![]()
Ja dat was nu juist wat ik er niet zo lekker aan vond
zelf maken is vaak veel lekkerder
Elmie
23-09-2022 om 13:27
Kiproerbak met rijst. Erdoor heen o.a. Paprika, champignons, ui en gember. Sesamzaad en sesamolie. Sambal en sojasaus.
ToetieToover
23-09-2022 om 13:35
opgebakken rijst, gebakken eitjes, paar garnalen, sesamzaad, restje sperziebonen, beetje rauwe ui eroverheen en snel sausje van ketjap en chutney
En op de planning:
Bakplaat met knolselderij, aardappel, wortel, kievietsbonen met chipotle, kipchipolata ertussen, hopla snel klaar, want ik ben vanmiddag aan het wroeten in de tuin.