Eten
FaithfulDuck87
21-09-2022 om 18:17
Friezinnetje schreef op 21-09-2022 om 16:45:
een diepvriessteen eruit gehaald, lijkt iets van tomatensaus met het een of ander.
het was curry, dus rijst erbij en klaar
ToetieToover
21-09-2022 om 18:38
wat we aten vandaag:
zoete aardappel/paprikasoep met crème fraîche en chipotle, blokjes gebakken halloumi en daarbij zadencrackers met kikkererwtenspread en geroosterde aubergine (die laatste niet zelfgemaakt maar kant en klaar van ah, heb er wat kruiden overheen gestrooid)
en
bruine bonen met spekjes en witlofsalade met rozijnen, druiven, rode ui, walnoten, knolselderij, lavas, kerriedressing, plus krokant opgebakken aardappeltjes
Koreveen
21-09-2022 om 18:38
Morgen m’n laatste werkdag voor de vakantie. Was flink stressen afgelopen weken ivm groot event wat ik heb georganiseerd en morgenochtend dus plaats vindt. Duimen. Slaap nu in hotel vlakbij werkplek om files morgenochtend te vermijden. Ga zo even kijken wat ze hier serveren. Ze hebben een lekkere vegaburger, weet ik van de vorige keer.
Gisteren laatste vriezerbak ontdooid en er zat lekkere pulled chicken in. Gegeten met pitabroodjes met coleslaw.
Welkom terug, Dolf
Ik duim voor je, Afrodite
MijnNaamIsHaas73
21-09-2022 om 18:40
Fijne vakantie Koreveen!
Wij maakten het weer eens makkelijk en bestelden pizza
Dolfje
21-09-2022 om 19:09
Fijne vakantie vast Koor!
Mijn eerste werkdag was behoorlijk zwaar want het was erg druk. Normaal gaan we nog wel even wandelen na het eten maar ik ben erg moe.
Ga even bedenken wat we morgen en overmorgen moeten eten.
Teigera
21-09-2022 om 20:34
Afrodite ooh ik help het je hopen. Wat spannend!!
Drukke dagen hier op werk, maar ik hou me staande
. Lief kookte vanavond een pasta met geroosterde bloemkool, pitjes en kaas. En veel knoflook. Smaakte me erg goed! Morgen een late dienst, ik ga iets lekkers regelen met collega's (gespiekt met wie ik werk, die houden ook van lekker eten). Lief en de kinderen eten kip tandoori (die schoof door van maandag, toen gingen ze voor taco's met chili con carne).
Dolfje
21-09-2022 om 21:24
Denk dat we morgen dit https://www.koolhydraatarmrecept.nl/saag-paneer-met-gele-bloemkoolrijst/ eten, daar heb ik alles voor in huis.
Vrijdagavond hebben we een feestje en de rest van het weekend zijn we op een festival. Vrijdag eten we hamburgers met sla denk ik.
Morgen halve dag werken en dan sporten.
afrodite05
22-09-2022 om 07:49
Op ons menu staat ovenrisotto met spek, prei en erwtjes. Lekker makkelijk, de oven doet het werk. Waarschijnlijk maak ik ook nog ergens een pannetje kippensoep, ben zwaar verkouden/licht grieperig. Hopelijk heeft het geen effect op ons S'je. (Volledige werknaam: Schrödingers baby. Een beetje zwarte humor kan geen kwaad, hoop ik
)
JtM
22-09-2022 om 12:27
Vriend en ik hebben al een paar weken zin in boerenkool stamppot. Dat eten we dus vanavond
met rookworst erbij.
Elmie
22-09-2022 om 13:40
Beterschap Afrodite en fijne vakantie Koor!
Ik maak vanavond rode kool met appelmoes, gekookte aardappelen en varkenshaas in champignonsaus.
Zusterclivia
22-09-2022 om 13:51
JtM schreef op 22-09-2022 om 12:27:
Vriend en ik hebben al een paar weken zin in boerenkool stamppot. Dat eten we dus vanavond
met rookworst erbij.
Het was vanmorgen 4 graden buiten, dus kan perfect! ![]()
Hier een salade van komkommer, tomaat, winterpeen, pasta en slasaus.
RoosOpJeHoed
22-09-2022 om 14:36
Kip tandoori (op de Knorr-wijze, maar dan zonder Knorr pakje) met geroosterde bloemkool en rijst.
Dolfje
22-09-2022 om 15:06
Ik had serieus vanmorgen handschoenen aan op de fiets. Nu is het weer lekker buiten.
Mag nog heel even zitten en dan hup naar de sportschool. De vakantie kilo's ( nou ja nog 6 ons van deze vakantie en de overige kilo's zijn van alle vakanties ervoor
) moeten eraf.
Vanavond dus spinazie met paneer.
ToetieToover
22-09-2022 om 15:14
vandaag
hummus, wortelsalade en pinda’s met knolselderij-mosterdsoep met spekjes
en
(gele) sperziebonen, krieltjes met schil, gekookte witte bonen, waterkers, ansjovisdressing, tonijnsteak, gekookt ei -als een soort lauwwarme salade met Ton’s mayo en parmesan flakes