Eten
Ninoea
13-09-2022 om 12:08
Succes Wobbelkont.
Een jaar of twintig geleden begon ik ook met die maaltijd pakketten van Knorr enzo. Ze geven toch een leuke inspiratie. Nu al jaren niet meer. Karin kookt heeft diverse kookboeken met recepten die erop zijn gebaseerd.
Gisteren liep alles anders, had ik de balen, was moe en moest nog vanalles doen. Het werd een simpele broodmaaltijd.
Vanavond weer makkelijk. Broodje zelfgemaakte hamburger met ovenfriet en salade.
Elmie
13-09-2022 om 12:57
Wobbelkont schreef op 13-09-2022 om 11:13:
[..]
Ja! Heb er echt zin in. Kreeg tijdens het kennismakingsgesprek echt een goed gevoel over het bedrijf!
Mooi! Ben benieuwd hoe je het vindt.
afrodite05
13-09-2022 om 14:59
Veel plezier Wobbelkont!
Hoewel ik nu meer zin heb in een zomerse pastasalade, staat hier vanavond weer een avg'tje op het menu. Wel iets luxer, want de a is voor aardappelgratin. Daarbij sperziebonen en een simpel hamburgertje.
anijsblokje
13-09-2022 om 17:15
Succes, Wobbelkont! Hopelijk wordt je goede gevoel vanavond bevestigd en had je een fijne werkavond.
Hier aardappel-auberginecurry vanavond, uit de vriezer.
RoosOpJeHoed
13-09-2022 om 18:46
Wat leuk Wobbel, veel succes!
Hier moest snel gekookt worden na de zwemles, dus het werd: gebakken krieltjes, gewokte witlof met spekreepjes en een gekookt ei.
ToetieToover
13-09-2022 om 19:00
pfff ik was ook aan het rondrennen vandaag. Had het eten gisterenavond al klaargezet.
Lunch was zwarte oogbonensalade met mais, paprika, rode ui, granaatappelpitjes en in de dressing granaatappelmelasse, knoflook, citroensap+zest, peterselie en dille. Erbij gebakken haloumi
. Morgen deel 2.
en
ovenschotel van witlof opgerold in italiaans gekruide tomatenpuree en enorm grote salamiplakken en daar overheen polentapuree (met melk en ei) en bovenop mozzarella, veel mozzarella
Wobbelkont
13-09-2022 om 22:38
Even heel offtopic - want van de spanning niks gegeten
..
Maar volgens de chef waarmee ik heb gewerkt vandaag ben ik van harte welkom! Zo fijn om te weten dat je inderdaad in de keuken hoort te staan! 
Mama-Inge
14-09-2022 om 07:01
Fijn wobbelkont
Wij eten vanavond aardappels met iets vlees en groente
Straks naar de winkel om boodschappen, dus nog even geen idee wat
afrodite05
14-09-2022 om 07:06
Ik trek een zakje nasivlees uit de diepvries. Laatst had ik ook al een grote portie rijst gekookt, dus die haal ik ook uit de diepvries. Fijn, want door slecht nieuws over de gezondheid van mijn ouders helemaal geen zin om te koken. Heb gisteren de sperziebonen ook al te ver doorgekookt, was er totaal niet bij met m'n hoofd.
afrodite05
14-09-2022 om 07:07
Friezinnetje schreef op 14-09-2022 om 07:06:
gevulde verse pasta met salade en vers gemaakte pesto
Ga je die pasta zelf vullen? Zo ja, waarmee?