Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Fijn dat je wat vriezer voorraad kunt gebruiken afrodite05 nu je je zo’n zorgen maakt. Sterkte gewenst voor jou en je ouders. 
Hier staat vandaag mihoen goreng met gebakken ei op het menu. 

yette

yette

14-09-2022 om 15:32 Topicstarter

Krieltjes uit de oven, gehaktschnitzel, gewokte spinazie met rode ui, kerstomaatjes en camembert. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

14-09-2022 om 15:44

afrodite05 schreef op 14-09-2022 om 07:07:

[..]

Ga je die pasta zelf vullen? Zo ja, waarmee?

nee, die koop ik gewoon. Was bij de jumbo in de aanbieding, 2+1 gratis, dus 3 pakken voor 5,50 en ik kan van elk pak 2 keer eten. Goedkope maaltijd en ik vind ze lekker. Heb nog met ricotta en limoen en met paddenstoelen

JtM

JtM

14-09-2022 om 16:37

Wij eten zo andijviestamppot uit de vriezer en ik bak daarna wat chipolata worstjes. Zoon moet zo weer naar zwemles.

Mijn zoon is nu aan het zwemmen. Heb hem net weg gebracht maar man haalt hem dit keer dus ik kan straks rustig mijn courgettesoep maken. Daarbij eten we stokbrood met kruidenboter.

Hoe is het Moos, Afrodite, Harley en Haas (jij zat toch met je rug?) 

JtM

JtM

14-09-2022 om 16:47

Dat is een fijnere tijd Elmie! Zoon moet om 17.30u in het zwembad liggen, en voordat we daarna dan weer thuis zijn is het 18.30u geweest, te laat voor hem om dan nog te moeten eten.. 

JtM schreef op 14-09-2022 om 16:47:

Dat is een fijnere tijd Elmie! Zoon moet om 17.30u in het zwembad liggen, en voordat we daarna dan weer thuis zijn is het 18.30u geweest, te laat voor hem om dan nog te moeten eten..

Ja op zich zorg ik altijd dat ik iets makkelijks eet op woensdag want als ik hem zelf haal zijn we rond 6 uur thuis en moet er nog gekookt worden. Maar half 7 klaar is helemaal laat ja. En ervoor eten, lukt zeker niet vanwege werk?

Wij hebben aardappels met een gehaktbal en rode kool met appel gegeten 

Vanmiddag oogbonensalade 

en later vandaag: 

Zadencrackers met spinazie en crème fraîche met pompoensoep.
De pompoen heb ik apart gekookt zodat ik gekookte pompoen over heb voor het maken van een pompoencake. Nu nog tijd en zin om te bakken over houden. Zit al sinds gisteren in pfffffft modus en straks nog sporten 🙄

Oh dat is naar Afrodite, dat je je zo'n zorgen maakt. Sterkte gewenst.

Fijn voor jou wobbel, mooi compliment!

Wij aten vanavond pasta met "tuscan chicken" naar een recept van Mary Berry, met oa spinazie en paprika.

Lief dat je het vraagt Elmie. Ik heb een hernia en er zit erg weinig verbetering in helaas. Man kookt nu elke dag (ik verzin het menu en maak een boodschappenlijstje). Ik lees hier wel mee maar niet zo geïnspireerd om te posten. Maar om OT te blijven: vandaag pitabroodjes met shoarma  met paprika en champignons. Ijsbergsla en knoflooksaus. 

Afgelopen weekend had ik een makkelijk recept voor roti gepland, manlief dacht slim te zijn en kocht bij de lid een soort van wereldgerecht voor Roti. Gatverderrie wat was dat smerig zeg...  maarja, ik wil dan ook niet zeuren want hij moet vrijwel alles alleen doen. 

Wat leuk Wobbel dat je meeloopdag succesvol was!
En afrodite sterkte in deze moeilijke tijd. Heftig die zorgen om je ouders terwijl ze ver weg wonen en jullie zelf ook in een moeilijke situatie zitten 

JtM

JtM

14-09-2022 om 20:37

Elmie schreef op 14-09-2022 om 17:13:

[..]

Ja op zich zorg ik altijd dat ik iets makkelijks eet op woensdag want als ik hem zelf haal zijn we rond 6 uur thuis en moet er nog gekookt worden. Maar half 7 klaar is helemaal laat ja. En ervoor eten, lukt zeker niet vanwege werk?

Zoon en ik eten om 16.30u, voor de zwemles. Vriend eet zodra hij thuis komt, dan zijn wij weg. Dus vandaar makkelijke eten op woensdag, iets eten wat makkelijk opgewarmd kan worden.

Slim jtm!

Wat naar Haas dat het niet opschiet 😐 En balen ook dat je je kookinspiratie niet kwijt kunt.Hoop toch voor je dat dat binnenkort gaat veranderen 💋

Wobbel, ben blij voor je 💪🥳

De soep was lekker. Helaas was man de hele tijd aan het mekkeren en op zoontje aan het letten en commentaar aan het geven. Niet gezellig 

Waardeloos hè Haas, het duurt ook gewoon lang Heb je wel goede pijnmedicatie?

Ik had vanavond overleg met mijn team en had op kosten van de baas pokébowls besteld. 2 vegan (1 met neptonijn en 1 met seitan-saté) 1 met garnaal en 1 met Kip. Allemaal erg lekker. Ik vind zo’n overleg toch altijd weer een beetje spannend, ben toch bang dat ze ineens vinden dat ik het helemaal niet goed doe allemaal. Maar ik geloof dat dat toch wel mee valt

Morgen moet ik weer met lief naar het ziekenhuis voor de eerste van 2 heel zware chemo’s. Hoop ontzettend dat-ie er niet heel erg beroerd van wordt, maar feestelijk zal het sowieso niet worden allemaal. 

yette

yette

15-09-2022 om 07:27 Topicstarter

Sterkte Moos 

Hier vandaag risotto met de overgebleven spinazie & kerstomaatjes van gisteren, een vegburger en salade. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.