Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Wat fijn Moosey, gefeliciteerd met deze positieve uitslag!

Wij lunchten vandaag bij een visrestaurant in een stadje hier in de buurt. Ik had het gerecht van de dag, tarbot met scheermessen en een gamba. De toelichting was (mondeling) in het Frans dus ik weet de andere smaken niet maar het was heerlijk. Superlekkere viognier erbij, jum

Vanavond tomatensalade met burrata,  wortelsalade met caesar dressing,  brood en een gebakken worstje. Heerlijk  simpel campingmaaltje

Heerlijk Moosye, zulk goed nieuws. Ik blijf voor jullie duimen.
Hier was het vanavond heel ordinair een ovenpizza en magnetron-lasagne. De halve middag onze rug gebroken in de tuin, dus ik had geen puf meer om uitgebreid te gaan koken. Zeker niet na de IT-problemen van echtgenoot, die nog steeds niet opgelost zijn. Blèèègn!!!

Vanavond rundervink met snijbonen en gekookte piepers.
Morgen souvlaki, Griekse boerensalade, pitabroodjes en tzatziki. 

Oh fijn Moos. Super blij voor jullie!

Fijn Moos!

fijn moosey 

Wij eten gekookte aardappelen met ???
Moet straks nog naar de winkel voor iets erbij

JtM

JtM

27-07-2022 om 08:58

Wat fijn Moosey!

Wij eten vanavond gehaktballen, gebakken aardappeltjes en sperziebonen in spek gerold.

Ik heb een bakje uit de diepvries gehaald en weet niet precies wat er in zit. Lijkt op pittig gehakt met boontjes maar zeker weten doe ik het niet 

JtM

JtM

27-07-2022 om 11:32

De 'verrassingsbaksteen' Dolfje

JtM schreef op 27-07-2022 om 11:32:

Hahaha!

Hier geen baksteen, maar wel voor een vermogen aan boodschappen gedaan. Ik ga vanavond een traybake maken met bloemkool, kikkererwten, paprika, tomaat, kip en tandoorikruiden. Even wat dimmen qua koolhydraten na al dat stevige voedsel op vakantie 

Moos, wat fijn 

Verrassingsbaksteen  

Gisteravond na het sporten snelle omelet met tomaatjes en punt paprika uit eigen tuin gemaakt.

Vanavond maak ik gadogado

Vanavond zoete aardappel met bloemkool en kabeljauw!

JtM schreef op 27-07-2022 om 11:32:

Wij eten soep met aardappel, wortel, prei, ui en knoflook. Daarin gaan verschillende kruiden, room en hamreepjes. Daarnaast hebben we een broodje.

Wij ook soep! Vers courgettesoep en dan wat stokbrood/brood erbij. Heb geen zin in iets anders.

O dat is ook lekker Regendrup. Heb ik ook pas geleden gemaakt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.