Eten
yette
24-07-2022 om 18:53
Ik vroeg me ook af wat een whiskeyduig was.
En nu heb ik 'Jan Huigen in de ton' in mijn hoofd 
GeorgieBrown
24-07-2022 om 19:44
yette schreef op 24-07-2022 om 18:53:
Ik vroeg me ook af wat een whiskeyduig was.
En nu heb ik 'Jan Huigen in de ton' in mijn hoofd
Bedankt Yette...
Dewi-Sri
24-07-2022 om 21:03
Het is hier zo verzengend heet dat van de rendang niets gekomen is. Wij zoeken uitgeteld elk plekje op waar een aasje wind staat. Wel het beddengoed gewassen: binnen 20 ninuten was het dekbedovertrek droog, gewoon aan de waslijn
. Nu hangt het onderlaken te drogen. Alles kan zometeen zo het bed weer op
.
Morgen wordt het een stuk koeler, dus een herkansing voor de rendang, maar dan voor in de vriezer. Ik heb een aartsluie pizza in gedachten voor echtgenoot, waar ik zelf nog wat ham, champignons en een eitje aan toevoeg, benevens wat eigen tuinkruiden. Voor mezelf schuif ik een k&k-lasagne in de oven met wat aanvullingen. Koken is hartstikke leuk maar soms moet je het niet overdrijven
.
afrodite05
24-07-2022 om 21:32
Toetie, fijn, goed nieuws!
Wij hebben op onze een-na-laatste avond ein-de-lijk kaiserschmarrn gegeten. Als nagerecht. Eerlijk gezegd vond ik het niet zo bijzonder
Verder had ik als hoofdgerecht Tiroler grostl (of hoe je dat ook schrijft). Was wel prima, ook niet erg bijzonder. Vond het op het k&k diepvriesvoer van Aviko lijken, dat eet schoonvader vaak. Man had een schnitzel met frietjes.
We hebben al besloten dat we morgen weer naar het restaurant gaan waar we de beste schnitzel van deze vakantie hadden. Hopelijk zijn ze morgen open... en hopelijk hebben ze apfelstrudel op de dessertkaart staan 
Dewi-Sri
24-07-2022 om 21:50
Ik duim voor jullie Afrodite!
En wat een fantastische uitslag Toetie, ik ben zo blij voor je. Mijn zusje wacht op een soortgelijke uitslag, dus ik voel met je mee.
Bianca.Inge
24-07-2022 om 22:23
Ff uit eten geweest met een paar motor meiden, toertochtje, ff richting Hattem geweest gegeten BIJ DE JONGENS iets met zalm walnoten gebakken aardappeltjes en groente was heerlijk leuk adres net als `de Kruusing in Hattem ook een goed adres , maar zat vandaag vol.
MijnNaamIsHaas73
24-07-2022 om 22:24
Hier wegens warmte en moe na de hele middag zwemmen in de rivier de pastasalade doorgeschoven en pizza gehaald op de camping.
Jammer dat het eten tegenviel afrodite. Hopelijk morgen beter!
Moosey
24-07-2022 om 23:08
Wat fijn Toetie! Poeh, elke drie maanden controle, pittig hoor. Al zal het hier na het behandeltraject ook wel zoiets worden verwacht ik.
De tuinhulpdag gister was giga-geslaagd, de vieze quiche ging schoon op (mijn schoonzus vond m heerlijk 😇) en de geroosterde aardappeltjes en spinaziesla-met-teveel-dingen die ik als avondeten had gemaakt vielen erg in de smaak. Ook bij mezelf
En de tuin is werkelijk onherkenbaar, zo keurig.
Vandaag werkte ik en was ik latig thuis en aten we de andere afbakpizza van de Lidl. Met spinaziesla.
Dewi-Sri
24-07-2022 om 23:50
Toch een goed weekend Moos! Het is jullie gegund, ik hoop zo dat jullie behandeltraject goed uitvalt. Zwager is nu ook aan de beurt qua nare tumoren, we hopen er het beste van. Zodra we echt slecht nieuws krijgen, komen we terug naar Nederland. Maar we hopen en bidden voor beide kanten dat dat niet nodig is.
Dolfje
25-07-2022 om 07:28
Ik heb die bloemkool en venkel nog die op moeten dus ik ben gaan googelen en het wordt dit : http://personalweightloss.nl/recepten/bloemkoolrijst-met-venkel-en-oesterzwammen/ maar dan met kastanjechampignons.
Wobbelkont
25-07-2022 om 12:10
Heb nog een vegaburger. Deze gaat op ‘n pitabroodje, met ijsbergsla, komkommer, rode ui, kaas en knoflooksaus. Eet er verder nog knoflookboontjes bij.
Elmie
25-07-2022 om 12:47
Ik eet gemengde sla met tomaat, komkommer en maïs met de dressing want dan wilde zoontje graag. Daarbij aardappelkroketjes en een stukje kabeljauw.