Eten
Dolfje
25-07-2022 om 17:58
Dolfje schreef op 25-07-2022 om 07:28:
Ik heb die bloemkool en venkel nog die op moeten dus ik ben gaan googelen en het wordt dit : http://personalweightloss.nl/recepten/bloemkoolrijst-met-venkel-en-oesterzwammen/ maar dan met kastanjechampignons.
Nou dit was niks aan. Heel saai.
Wobbelkont
25-07-2022 om 18:45
Wobbelkont schreef op 25-07-2022 om 12:10:
Heb nog een vegaburger. Deze gaat op ‘n pitabroodje, met ijsbergsla, komkommer, rode ui, kaas en knoflooksaus. Eet er verder nog knoflookboontjes bij.
Uiteindelijk sambalboontjes ipv knoflookboontjes. Heb heerlijk gegeten! 
Elmie
25-07-2022 om 19:00
Mooi Wobbel!
De kabeljauw was ook lekker geworden. Het beste gelukt van de keren dat ik het klaar gemaakt heb (en dat is niet vaak) en de rest was ook lekker 😁
afrodite05
25-07-2022 om 19:15
Laatste avond in Oostenrijk... de schnitzel was top, de rösti van man was ook top en ook de apfelstrudel was erg lekker! Tijd om de spullen in te pakken, morgen weer een reisdag.
Dewi-Sri
25-07-2022 om 19:16
Kipspies (die is hier zó lekker van de slager), aardappeltjes en witlofsalade met walnoten en appel (en eventueel wat flieters kaas).
De rendang is gisteren niets meer geworden, want het was veel te heet om te koken. Restjes van eergisteren opgemaakt voor echtgenoot, en ik had een simpele salade met gerookte forel. Heerlijk gegeten!
Elmie
25-07-2022 om 19:22
afrodite05 schreef op 25-07-2022 om 19:15:
Laatste avond in Oostenrijk... de schnitzel was top, de rösti van man was ook top en ook de apfelstrudel was erg lekker! Tijd om de spullen in te pakken, morgen weer een reisdag.
Fijn dat jullie lekker gegeten hebben 😊 En morgen een goede terugreis!
Moosey
25-07-2022 om 20:03
Spinazierisotto met een beetje tomatensalade. Lekker.
Morgen hebben we een erg spannend gesprek bij de orthopeed. Ik ga er (enigszins onverstandig) vanuit dat die goed nieuws heeft en dat gaan we dan vieren met springrolls. En als het slecht nieuws is hebben we er troosteten aan
Hoewel ik springrolls toch echt meer feest- dan troosteten vind..
Elmie
25-07-2022 om 20:11
Moosey schreef op 25-07-2022 om 20:03:
Morgen hebben we een erg spannend gesprek bij de orthopeed. Ik ga er (enigszins onverstandig) vanuit dat die goed nieuws heeft en dat gaan we dan vieren met springrolls. En als het slecht nieuws is hebben we er troosteten aanHoewel ik springrolls toch echt meer feest- dan troosteten vind..
Oeh, spannende dag dus morgen voor jullie 🤞
ToetieToover
25-07-2022 om 22:33
Morgen hebben we een erg spannend gesprek bij de orthopeed. Ik ga er (enigszins onverstandig) vanuit dat die goed nieuws heeft en dat gaan we dan vieren met springrolls. En als het slecht nieuws is hebben we er troosteten aanHoewel ik springrolls toch echt meer feest- dan troosteten vind..
Spannend morgen! Ik duim voor feesteten.
Dewi-Sri
25-07-2022 om 23:58
Ik duim voor jullie, Moosey! En springrolls helpen voor en tegen alles, gewoon doen dus.
anijsblokje
26-07-2022 om 05:11
Hopelijk is het feit dat ik gisteren twee bao buns, een vegan en een met eend die helaas beduidend minder lekker was, (ik twijfelde al of ik twee vegan zou nemen) met spring rolls en ook nog extra spring rolls een voorbode voor dat jullie vandaag goed nieuws gaan krijgen, Moosey! 
RoosOpJeHoed
26-07-2022 om 08:49
Spannend Moosey, we duimen voor springrolls!
Goede reis terug Afrodite, fijn dat het eten lekker was