Eten
MijnNaamIsHaas73
21-07-2022 om 21:58
Hapjespan is heerlijk, eens! Fijn dat deze lieve vriend wel lekker eten meebracht Moosey!
Afrodite,nu weet ik het, jij bent in Oostenrijk
Wij aten k&k lasagne van de supermarkt was lekker maar niet zo veel dus nog wat kaas na.
JtM
22-07-2022 om 00:42
MijnNaamIsHaas73 schreef op 21-07-2022 om 21:58:
[Knip]
Afrodite,nu weet ik het, jij bent in Oostenrijk![]()
[Knip]
Dit dacht ik ook!
Ik heb heerlijk gegeten. Vooraf wat brood, tafelgenoten hadden geen zin in een voorgerecht dus dat overgeslagen. Ik had fajitas met gegrilde groenten en ossenhaaspuntjes besteld. Was heerlijk!
MijnNaamIsHaas73
22-07-2022 om 07:14
Hapjespan is heerlijk, eens! Fijn dat deze lieve vriend wel lekker eten meebracht Moosey!
Afrodite,nu weet ik het, jij bent in Oostenrijk
Wij aten k&k lasagne van de supermarkt was lekker maar niet zo veel dus nog wat kaas na.
afrodite05
22-07-2022 om 07:21
Haas en JtM: dingdingding! Jullie mogen door voor de magnetron! Haha die van gisteren was ook wel heel obvious, he?
Op mijn verlanglijstje staat nog Kaiserschmarnn eten, dat heb ik voor zover ik weet nog nooit gehad. Geen idee of dat gaat lukken, heb het nog nergens op de kaart zien staan, misschien is dat alleen in bepaalde gebieden. We zien wel. De vakantie is sowieso al geslaagd (mooie wandelingen, fijn hotel) en we zijn nog niet eens op de helft.
Koreveen
22-07-2022 om 07:35
Hahaha, heel slim Moos! Je moet inderdaad niet iets tegen heug en meug gaan eten. De andere hapjes klinken inderdaad lekker.
Kaiserschmarren zijn mijn lievelings, zeker na een flinke tocht en dan bij zo’n leuke hut op een terras in de zon (ik wil ook vakantie
duurt nog zo lang voor ik ga)
Vanavond heeft lief bbq op het werk en ik maak een salade met een Toscaanse Carré erbij
Dolfje
22-07-2022 om 08:22
Ik ben maar 1 keer in Oostenrijk geweest onderweg naar Italië, 24 uur regen gehad
zei toevallig van de week nog tegen man dat we daar misschien volgend jaar eens heen kunnen. Geen idee wat die Kaiserdingen zijn, even googelen en ik denk dat ik dat wel lust
Wij eten vandaag taco's, heb net de vulling ( tomaat, mais, gehakt) en guacamole al gemaakt. Ga zo naar de sportschool en dan koffie drinken en dan werken.
JtM
22-07-2022 om 09:22
Haha, Afrodite, die was heel duidelijk. En Kaiserschmarnn héérlijk. Wij zijn heel lang op wintersport gegaan in Oostenrijk en Kaiserschmarnn en die heerlijke schnitzels zijn mijn favoriet. Oh, en mocht je fritattensupe op de kaart zien staan is dat ook zeker een aanrader; het is geen culinair hoogstandje maar wel heel lekker (de pannenkoekensoep wat ik wel eens postte).
Wij eten vanavond op verzoek van vriend en zoon burritos. Vind ik ook erg lekker.
yette
22-07-2022 om 09:32
Ik ga vandaag uit eten met een oom die ik al járen niet meer heb gezien. Geen idee wat het qua eten wordt, maar ik heb er zin in!
anijsblokje
22-07-2022 om 09:44
Veel plezier, yette.
En Moosey, ben benieuwd hoe je de quiche gaat inkleden: "Neem vooral ook een stukje zouteloze quiche die ik niet zelfgemaakt heb maar ja hij moet toch op want weggooien is ook zonde, dat hebben jullie wel verdiend na het harde werken"?
Kan me voorstellen dat mensen die bij jullie mee-eten zich regelmatig kunnen verheugen op wat voor lekkers ze nu weer krijgen!
Ik eet vanavond pannenkoeken! 
ToetieToover
22-07-2022 om 09:54
anijsblokje schreef op 22-07-2022 om 09:44:
Veel plezier, yette.
En Moosey, ben benieuwd hoe je de quiche gaat inkleden: "Neem vooral ook een stukje zouteloze quiche die ik niet zelfgemaakt heb maar ja hij moet toch op want weggooien is ook zonde, dat hebben jullie wel verdiend na het harde werken"?Kan me voorstellen dat mensen die bij jullie mee-eten zich regelmatig kunnen verheugen op wat voor lekkers ze nu weer krijgen!
Ik eet vanavond pannenkoeken!
in mijn vriezer bevindt zich nog klaar te maken voedsel of gerechten die niet zo in de smaak vielen. Dan eet ik het na maanden en dan denk ik “hmmmmm, ik weet alweer waarom dit ingevroren lag”. Tenzij snert of pom, daarvan maak ik zóveel dat ik het niet opkrijg, ook niet in 3 dagen. Ik eet gerust drie keer achter elkaar hetzelfde, als het maar lekker is
MijnNaamIsHaas73
22-07-2022 om 10:02
Slim plan van die quiche
(Hapjespan moest hapjeseten zijn)
Afrodite, ik vind Oostenrijk ook een fantastisch vakantieland, zowel in de zomer als in de winter. Alleen het weer is nogal onzeker en dat is met een vouwwagen niet zo fijn. Ik kan ook nog de tiroler grostl en de goulashsuppe aanbevelen, ook geen culinaire hoogstandjes maar wel lekker.
Wij reizen vandaag naar onze tweede bestemming. We eten daar bij of van het camping restaurant. Ben benieuwd want de reviews waren positief over het restaurant daar.
FaithfulDuck87
22-07-2022 om 10:31
MijnNaamIsHaas73 schreef op 22-07-2022 om 10:02:
Slim plan van die quiche
![]()
(Hapjespan moest hapjeseten zijn)
Afrodite, ik vind Oostenrijk ook een fantastisch vakantieland, zowel in de zomer als in de winter. Alleen het weer is nogal onzeker en dat is met een vouwwagen niet zo fijn. Ik kan ook nog de tiroler grostl en de goulashsuppe aanbevelen, ook geen culinaire hoogstandjes maar wel lekker.
Wij reizen vandaag naar onze tweede bestemming. We eten daar bij of van het camping restaurant. Ben benieuwd want de reviews waren positief over het restaurant daar.
Als je aan de zuidkant van de alpen zit, dan zit je altijd goed. Jaren met het gezin naar toe geweest en altijd perfect weer. 30-38 graden
Wobbelkont
22-07-2022 om 10:44
Zojuist een vegaburger gebakken, en die gaat mee op twee volkoren boterhammetjes, met sla, komkommer en ketchup. Eet zoals gewoonlijk weer op het werk vanavond.