Eten
Dolfje
17-07-2022 om 18:27
Ik had nog dim sums in de diepvries dus die hebben we net op met chilisaus en sambal-ketjap.
Koreveen
17-07-2022 om 21:23
Wij zijn weer terug van het heerlijke weekend weg. Veel gewandeld maar ook lang op ons heerlijke terras aan een fijne tuin gezeten. Net thuis de restjes kaas, dips met stokbrood opgemaakt en een ijsje toe genomen.
Ik maak de komende 3 dagen pokeachtige bowls en salades. Ik ga echt niet in de keuken staan met de hitte en heb ook minder honger. Net m’n boodschappenlijst gemaakt en de AH komt het morgenmiddag leveren dus ik hoef de deur niet uit ![]()
Fijne vakantie voor degenen die gaan.
GeorgieBrown
17-07-2022 om 22:54
Fijne vakantie, Haas, Teig en Aphrodite!
Ik heb groene asperges gegeten. Met een eitje. Simpel maar lekker.
watertoren
18-07-2022 om 01:42
Zo'n leuke dag gehad. Afgesproken met vrienden om te gaan lunchen op een mooi terras. Lekker 2 broodjes pulled pork op. We zijn de hele middag blijven hangen dus daar ook 'savonds gegeten. Vooraf een salade met gerookte kip en geitenkaas, Als hoofdgerecht ribeye met kaassaus en 2 Irish coffee na
afrodite05
18-07-2022 om 07:08
Ik maak vanavond een flinke portie salade van kikkererwten, bleekselderij, amandelen, rozijnen en parmezaanse kaas. Bewust een te grote portie, zodat we morgen onderweg in de auto ook nog wat lekkers te eten hebben. Vanavond gaat er een stokbroodje bij (de zeezoutboter moet op) en om man te vriend te houden (grapje) haal ik varkensfiletlapjes in satémarinade naar familierecept uit de diepvries voor erbij.
Daarnaast ga ik vanavond alvast wat andere voorbereidingen treffen voor het onderweg-eten voor morgen, zodat ik dat niet morgenochtend vroeg hoef te doen en iets langer in bed kan blijven. Er gaan in elk geval flessen water in de diepvries die als ijsklonten mee gaan.
Dolfje
18-07-2022 om 07:26
Fijne vakantie voor wie gaat.
Ik moet voor het eten nog wat verzinnen maar dat doe ik straks na het werk.
Mama-Inge
18-07-2022 om 07:47
Fijne vakantie voor wie weg gaat.
Wij eten vandaag soep met broodjes of Surinaams broodje kip kerrie
yette
18-07-2022 om 08:18
Ik vertrek volgende week woensdag op vakantie met één van de kinderen. De vader vertrekt een dagje later met de anderen.
Tot die tijd heb ik een idioot volle agenda. Waarom moet dat altijd zo?! En dan haal ik me vlak voor vertrek ook nog altijd extra werk op m'n nek. Zo is de keuken sinds gisteren een naaiatelier. Lees: en enorme teringbende. Want ik wil tussen al mijn verplichtingen door ook nog 'even' van 8 meter stof 3 enorme kussens en een hoes voor de zitting van de houten lounchebank maken - om mee te nemen naar Frankrijk. Leuk plan, dacht ik
Gisteren nasi. Voor vandaag maak ik pasta en knoflooktomaten met geitenkaas uit de oven en ik ga alvast een linzensalade voorbereiden die we morgen eten.
Wobbelkont
18-07-2022 om 09:01
Ik eet vandaag in de Efteling. Zal wel iets van friet worden, maar altijd lekker!
MissBobby
18-07-2022 om 10:15
Salade van gegrilde groenten: courgette, aubergine, broccoli, paprika, ui en knoflook. Af laten koelen met olijfolie en balsamico. Broodje voor erbij.
Elmie
18-07-2022 om 13:21
Ik maak een pastasalade met blokjes kaas, venkel, aardbeien en kappertjes. Daarover heen gaat een dressing met knoflook, sjalotjes, zongedroogde tomaat en basilicum, aangemaakt met olijfolie en droge witte wijn.
JtM
18-07-2022 om 13:52
Wij hebben gister een bak nasi en kip madras uit de vriezer gehaald. Hoeven we straks alleen nog maar op te warmen zodat geen van ons hoeft te koken 
MijnNaamIsHaas73
18-07-2022 om 14:04
Zonet heerlijk geluncht met zalmtartaar met avocado, tomaat, sla en komkommer. Beetje brood erbij met lekkere roomboter.
Vanaf een gebakken worstje met sla en brood. Lekkere watermeloen erbij