Eten
Tuinfluiter
26-06-2022 om 11:49
Man rookt vandaag zalm. Ik maak er pasta met een courgette saus bij en peentjes met peultjes uit eigen tuin.
Teigera
26-06-2022 om 12:09
Succes met shoppen zo Dolfje!
Wij aten gisteravond op een feestje, barbecue. Was heel gezellig en een fijne avond. Vanavond wordt het een traybake met runderchipolata, aardappeltjes, bloemkool en trostomaten.
Elmie
26-06-2022 om 13:56
Wij gaan barbecueën. Ik maak een lekkere pastasalade en verder lekker vlees en gepofte aardappel en stokbrood en lekkere sausjes.
RoosOpJeHoed
26-06-2022 om 14:03
Pita met kip (gekruid met gyroskruiden), paprika, tomaatjes, komkommer en tzatziki.
Dolfje
26-06-2022 om 14:10
Ben een soort van geslaagd. Wat ik zocht kon ik niet vinden of zat niet fijn en met die moeilijke voeten is het nogal lastig. Heb nu iets wat ik in elk geval verder ook nog aan kan.
Ondertussen bedacht wat we gaan eten en ik maak gazpacho en daarbij een broodje met kip en sla en knoflookmayo.
Mama-Inge
26-06-2022 om 15:04
wij hebben vanmiddag patat (of friet, hoe je het maar wilt noemen) gegeten met een frikadel
anijsblokje
26-06-2022 om 15:04
Hier wordt het iets met bloemkool en harissa. Ik twijfel tussen deze: https://www.wijnspijs.nl/magazine/gegrilde-bloemkool-feasts/ of deze: https://www.elle.com/nl/eten/recepten/a33815483/jamie-oliver-harissa-bloemkool-oven/ Erbij komt in beide gevallen volkoren couscous en ik heb ook nog twee kleine venkel, die ofwel als salade erbij gaan, of in het geval van het Jamie Oliver recept gooi ik ze erbij in de braadslede.
Koreveen
26-06-2022 om 16:07
Yette, wat balen dat je zoon weer in het ziekenhuis terecht is gekomen en dat het door de hitte wordt getriggered wat simpel opgelost kan worden.
Gefeliciteerd met je ouders GB. Nog in restaurants van mijn lijstje geweest?
Vrijdag met 2 ex-collega’s wezen eten. Heerlijke houtoven pizza’s gedeeld: 1 met geitenkaas, pecorino en groene asperges en 1 met mozzarella en prosciutto. En inderdaad, deze waren lekker maar die van Moos zijn legendarisch lekker
Gister kwamen vrienden langs en lief heeft pulled porc op de kamado gemaakt. Heeft er vanaf 08:00 uur in de ochtend op gelegen. Ik ben altijd van het vroege opstaan maar viel uit bed van verbazing toen hij eruit sprong om de bbq aan te zetten. De procureur had al de hele nacht in de marinade gelegen. Gegeten met bruine bollen en coleslaw. En gelukkig nog genoeg om vanavond weer van te eten
yette
26-06-2022 om 17:20
Salade van soba noodles met gefrituurde aubergine, mango, rode ui, basilicum, koriander en een dressing van rijstwijn, sesamolie, knoflook, rode peper en limoen.
vrouw92
26-06-2022 om 17:27
Ik ga zo ondanks mijn hoge koorts proberen om een bonenschotel te maken met linzen, kikkererwten, paprikamix, courgette en tomatenblokjes. Simpel, maar voedzaam en lekker. Vol met groentes