Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

gisteren hadden we paddestoelen risotto met spek uit de oven. Top recept van de ah. 

Maar in plaats van risottorijst zilvervliesrijst gebruikt en Ipv 40 min in de oven ruim 2u   man heeft de oven na een uurtje wel uit gezet en even geproefd. Was perfect zei hij.

Uurtje later, toen dochter en ik terugkwamen van sport was het nog steeds heel smaakvol, maar kauwen was niet meer nodig

oh fijn vooruitzicht Dolf. Waar ga je heen?
as weekend gaan wij 2 daagjes naar Overijssel. Veel zin in 

Ai, fijn zo’n kokende man Yastra 

vanavond simpel; gebakken aardappeltjes, boontjes en tartaar. 

Koreveen schreef op 01-06-2022 om 11:39:

oh fijn vooruitzicht Dolf. Waar ga je heen?
as weekend gaan wij 2 daagjes naar Overijssel. Veel zin in

Kreta! 
Veel plezier vast in Overijssel, het wordt volgens mij lekker weer!

spaghetti met pastasaus 

Leuke vooruitzichten Dolfje en Koreveen!
Wij eten vanavond kibbeling, broccoli en gebakken aardappelen.

Maak vandaag 2 quiches: brokkoli met spekjes, en eieren room saus erover, en kip kersen curry.

Ik ga vanavond uit eten met een vriendin. Man en kinderen eten wraps met vegetarische kipschnitzels en toebehoren. 

Pasta pesto met courgette, tomaatjes, rucola, mozzarella en rauwe ham

broodje döner van een zaakje hier vlakbij. Zelf nog wat komkommer en paprika erbij gedaan en een knoflooksausje gemaakt. Enne broodje... Broodje... Ik denk dat t brood al een halve kilo woog hahahah

Salade van veldsla, eikenblad en zuring uit eigen tuin erbij dorade en orzo met rode ui, tomaat en pesto.

TanSwallow86

TanSwallow86

01-06-2022 om 20:26

Een soepje

Op het werk een rundvleescarpacciosalade gemaakt, met gemengde sla, komkommer, rode ui, ei, parmezaan en een pittenmix. Zout, peper en truffelmayonaise over de carpaccio 

TanSwallow86

TanSwallow86

01-06-2022 om 21:06

Update

Het gaat redelijk, beetje wazig nog. Ben vannacht wel op crisisdienst geweest. Daar geslapen, in de loop van de middag mocht ik naar huis.
Ik heb nu een zo geheten BOR, bed op recept, dat als het weer niet goed gaat, dan hebben ze altijd een bed voor mij.

Salade met snijsla, rucola en iets van bladgroente die naar mosterd smaakt, ben de naam kwijt, staat naast de rucola in mijn moestuin. Met nog wat gekookte ui, bietjes en wortel. Dressing honing-mosterd-dille. Haring erbij.

En

Witte bonensalade (bonen zelf geweekt en gekookt) met salami, geitenkaas, sperziebonen, andijvie, babypaprika, rauw uitje en geroosterde pompoenpitten.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.