Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Hier ook team eerst salami, dan kaas. Ik zou niet weten waarom je dat andersom zou willen. 

En @Friezinnetje: Veldsla met tomaatjes is toch prima samen? Hoeft niets meer bij. Belangrijker is of je alle veldsla van hun worteltjes ontdoet, of niet. 

Ik eet denk ik volkoren basmatirijst, met in oa ketjap en sambal gemarineerde tofu en spinazie of misschien sperziebonen erbij.

yette

yette

20-05-2022 om 13:08 Topicstarter

Gnocchi uit de oven, met bolognesesaus en kaas. 

Hmmm weer wat geleerd 😉 Ik doe altijd kaas op de tomatensaus en dan de overige ingrediënten.

yette

yette

20-05-2022 om 14:02 Topicstarter

Bij twijfel zou ik de kaas gewoon onder èn bovenop de worst doen Goede reden om te blijven twijfelen, toch?

Elmie schreef op 20-05-2022 om 13:13:

Hmmm weer wat geleerd 😉 Ik doe altijd kaas op de tomatensaus en dan de overige ingrediënten.

Kan toch ook prima? Lekker pizza maken zoals je zelf wilt

yette schreef op 20-05-2022 om 14:02:

Bij twijfel zou ik de kaas gewoon onder èn bovenop de worst doen Goede reden om te blijven twijfelen, toch?

Dat gaat het wel worden denk ik! Mozzarella onder de salami, pecorino erboven.  ik heb ooit iemand heel stellig horen zeggen dat de kaas ónder de salami moest anders heiligschennis net als ananas op de pizza. 

aardappels met sperziebonen en een snitzel 

De tweede helft van de hete kip bowl, van het recept dat mama inge een paar dagen geleden deelde.. zo lekker ♡

LostJellyfish83

LostJellyfish83

20-05-2022 om 17:18

we laten Chinees bezorgen.  Lekker en lekker lui 😆

ik ga wat tosti's maken denk ik. Mn eten gisteren was niet zo lekker en door m'n medicatie moet ik al moeite doen om te eten. Dus dan maar iets wat me sowieso wel zal smaken. Of ik bak een eitje met wat ui en grillworst er door heen, lekker op brood met wat mayo.

Elmie schreef op 20-05-2022 om 08:45:

Ik maak pizza. Ik zou er 1 maken omdat man niet thuis at maar die is er toch dus het worden er twee 😁

Zo de pizzabodem was in de nieuwe oven zo veel lekkerder als in de oude 👍😃

En we kunnen de vaatwasser vandaag na 7 weken ook eindelijk in gebruik nemen 😀😀 Nu de koelkast nog!

JtM

JtM

20-05-2022 om 19:14

Wij hebben groene asperges gegeten met aardappeltjes en voor vriend en zoon een cordon bleu en voor mij een kipshaslick. Smaakte goed!

Elmie schreef op 20-05-2022 om 18:58:

[..]

Zo de pizzabodem was in de nieuwe oven zo veel lekkerder als in de oude 👍😃

En we kunnen de vaatwasser vandaag na 7 weken ook eindelijk in gebruik nemen 😀😀 Nu de koelkast nog!

Fijn he een nieuwe oven? Ik weet nog wel dat wij ons nieuwe gasfornuis met oven kochten... Pizza's kregen opeens een kleur zonder compleet uit te drogen

Penne met gehakt, prei, ui, paprika en tomatensaus.

Ik had nog een hele groentela die op moet, en een restje shoarmavlees. Heb nu een ovenschotel gemaakt met shoarmavlees, bloemkool, prei en champignons. Daar overheen een laag aardappelpuree met parmezaanse kaas. Ik denk dat het best te nassen is!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.