Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Beterschap Ellori!

Ik hou helemaal niet van alleen eten of koken voor mezelf. Wel voor mij en man als de kinderen er niet zijn. Gisteravond was oudste er niet en heb ik echt meer van mijn nasi genoten omdat er niet werd gezeurd en door alle aanwezigen werd genoten van het eten.

Vanavond om die reden met jongste uit eten. Even exclusieve aandacht van papa en mama

Macaroni 

Krieltjes, sla, kebab met tsjazikki saus. 
Dat laatste ga ik vers maken nav een recept wat hier vd week voorbij kwam. 

Brienne schreef op 12-05-2022 om 16:41:

Krieltjes, sla, kebab met tsjazikki saus.
Dat laatste ga ik vers maken nav een recept wat hier vd week voorbij kwam.

Laat het je smaken 😋 Als je die van mij maakt, ik heb er nog 3 eetlepels mayonaise door heen gedaan. Vond hem iets te scherp 😊

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-05-2022 om 16:56

taco's met stoofvlees, paprika, ui, en nog wat dingetjes. 
Stoofvlees was nog een restje, is dat ook weer op

Elmie schreef op 12-05-2022 om 12:33:

Ik ben ook zo blij dat ik weer een oven heb. Dan kan je veel meer variëren!

Was jouw oven er nou al Dolfje?

Morgen!!

Ellori schreef op 12-05-2022 om 15:28:

[..]

Hahaha. Ik kan ook zeker genieten van alleen eten hoor zo af en toe. Dan kan ik tenminste dingen eten die mijn partner echt niet wil eten.
Wat niet mee helpt is dat ik al sinds zaterdag hondsberoerd ben door een verkoudheid en icm mijn copd betekent dat heeeeel veel hoesten en ik dus al sinds zaterdag niemand meer gezien heb. Morgen komt de puber gelukkig een weekendje hier heen en is het allemaal al wat minder erg .

Ah vandaar, beterschap!

TanSwallow86

TanSwallow86

12-05-2022 om 19:19

Gebakken aardappel partjes was geen succes. Gewoon vies. Ze waren gemarineerd. Zo'n kant en klare zak. Nooit weer, maar ik trap er nog steeds in

HarleyQuin schreef op 12-05-2022 om 19:19:

Gebakken aardappel partjes was geen succes. Gewoon vies. Ze waren gemarineerd. Zo'n kant en klare zak. Nooit weer, maar ik trap er nog steeds in

zelf kruiden is inderdaad lekkerder😋

Hoe gaat het nu met je?

TanSwallow86

TanSwallow86

12-05-2022 om 21:29

Elmie schreef op 12-05-2022 om 19:35:

[..]

zelf kruiden is inderdaad lekkerder😋

Hoe gaat het nu met je?

Ja, gaat wel. Ik hoest nog wel, maar dat doe ik altijd, benauwdheid ook nog steeds, ben ook astma patiënt, en blds stijgt steeds. Steeds hypers. 

Dolfje schreef op 12-05-2022 om 17:43:

[..]

Morgen!!

Ik was ondergedoken want eet elke dag alles wat ik al eerder hier schreef. Drukke werkweek dus heb vooruit gekookt en daar pluk ik dan de vruchten van.

Behalve dat ik nog een keer volkoren spaghetti met (uiteraard zelfgemaakte) pesto at - en parmezaanse kaas nog extra erover. 

Dit weekend weer koken. Mogelijk weer eens pizza.

anijsblokje schreef op 12-05-2022 om 22:01:

[..]

Ik was ondergedoken want eet elke dag alles wat ik al eerder hier schreef. Drukke werkweek dus heb vooruit gekookt en daar pluk ik dan de vruchten van.

Behalve dat ik nog een keer volkoren spaghetti met (uiteraard zelfgemaakte) pesto at - en parmezaanse kaas nog extra erover.

Dit weekend weer koken. Mogelijk weer eens pizza.

Pizza ga ik misschien zondag ook wel uitproberen in de nieuwe oven 

TanSwallow86

TanSwallow86

12-05-2022 om 23:18

Ik ben wel mijn smaak en geur kwijt. Grote uitdaging gaat dat worden

Ik maak vanavond deze couscoussalade: https://www.ah.nl/r/545460
Man wil er iets van vlees bij, dus hij krijgt een bbqworstje. Ik twijfel nog of ik er ook een voor mezelf bak of dat ik het vega houd, vandaag.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.