Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Beterschap met kaak en corona! 

Wij eten vanavond wraps met daarin kip kebab flakes, rauwkost en een zelfgemaakte yoghurtsaus, het mag geen tzaziki heten. 

Zijn de nieuwe keukens inmiddels (bijna) klaar? Sorry, ik ben slecht in namen onthouden, wie wat heeft gezegd...

afrodite05 schreef op 10-05-2022 om 12:50:

Beterschap met kaak en corona!

Wij eten vanavond wraps met daarin kip kebab flakes, rauwkost en een zelfgemaakte yoghurtsaus, het mag geen tzaziki heten.

Zijn de nieuwe keukens inmiddels (bijna) klaar? Sorry, ik ben slecht in namen onthouden, wie wat heeft gezegd...

Ja bijna. Alleen de vaatwasser en koelkast moeten we zelf monteren omdat we die zelf aangeschaft hebben. En de spotjes moeten er nog in.

Wanneer heb jij je tp?

Elmie schreef op 10-05-2022 om 14:09:

[..]

Ja bijna. Alleen de vaatwasser en koelkast moeten we zelf monteren omdat we die zelf aangeschaft hebben. En de spotjes moeten er nog in.

Wanneer heb jij je tp?

Ah fijn, zo goed als klaar dus, lekker! 

Terugplaatsing was vanochtend, lief dat je het vraagt. Ik mag al meteen geen tassen meer dragen van man, de (tikkeltje bezorgde) lieverd. 

Beetje arrogant misschien, maar ik verwacht op basis van de eerdere terugplaatsingen dat deze ook wel innestelt. Het is vooral de vraag of het die tweede fase van de innesteling overleeft (en alle stappen daarna, want met mijn problematiek kan het in praktisch elke week nog mis gaan, tot vervroegde gebroken vliezen en weeën aan toe). Maar het kan dus net zo goed zo uitvallen dat de innesteling dit keer helemaal niet lukt. We zien wel. Hoewel, zo stoer als ik dit opschrijf, voel ik me niet. Maar aan de andere kant: ik heb er toch geen invloed op, meer dan dit kan ik niet doen. Afwachten...

Ik eet sperziebonen met gekookte aardappelen en gehaktballen.

afrodite05 schreef op 10-05-2022 om 14:28:

[..]

Ah fijn, zo goed als klaar dus, lekker!

Terugplaatsing was vanochtend, lief dat je het vraagt. Ik mag al meteen geen tassen meer dragen van man, de (tikkeltje bezorgde) lieverd.

Beetje arrogant misschien, maar ik verwacht op basis van de eerdere terugplaatsingen dat deze ook wel innestelt. Het is vooral de vraag of het die tweede fase van de innesteling overleeft (en alle stappen daarna, want met mijn problematiek kan het in praktisch elke week nog mis gaan, tot vervroegde gebroken vliezen en weeën aan toe). Maar het kan dus net zo goed zo uitvallen dat de innesteling dit keer helemaal niet lukt. We zien wel. Hoewel, zo stoer als ik dit opschrijf, voel ik me niet. Maar aan de andere kant: ik heb er toch geen invloed op, meer dan dit kan ik niet doen. Afwachten...

Goed hoe je er nu instaat. En hoe je er later tegenover staat, zie je dan wel weer 😉 Ik ga iig voor je duimen 🤞

Duimen en beterschap voor iedereen.

ik heb net een bakje soep op wat ik in de diepvries heb gevonden. Het was in elk geval tomaat. En neem gekookt ei mee en stukje kaas en komkommer.
Man eet rijstnoedels met boontjes en gehakt wat ik afgelopen donderdag heb gemaakt.

Aardappelen omdat ze op moeten. Nog ff doorkanen en dan zijn ze op. Maak er maar een currysausje bij want mayosaus was niet genoeg om het minder droog te krijgen.

Of puree.

Verse pasta met een boter kruidensaus, spinazie en ham. 

JtM

JtM

10-05-2022 om 15:23

Bedankt Elmie en Ellori voor jullie recept.

Spannend weer deze periode Afrodite. Het is hopen op een goede afloop deze keer.

Vanavond een stukje kabeljauw, gewikkeld in serranoham, met broccoli en aardappeltjes.

Tuinfluiter schreef op 09-05-2022 om 19:43:

[..]

We hebben een huisje bij Aalden en hebben vandaag een mooie wandeling gemaakt bij Dwingeloo.

Leuke omgeving, het bargerveen is ook erg mooi om te wandelen of te fietsen 

Wij eten vandaag soep met broodjes 

JtM

JtM

10-05-2022 om 16:54

Wobbelkont schreef op 10-05-2022 om 15:56:

Vanavond een stukje kabeljauw, gewikkeld in serranoham, met broccoli en aardappeltjes.

Dat klinkt lekker, kabeljauw in seranoham gewikkeld. Bak je dit in de pan of doe je het in de oven? 

JtM schreef op 10-05-2022 om 16:54:

[..]

Dat klinkt lekker, kabeljauw in seranoham gewikkeld. Bak je dit in de pan of doe je het in de oven?

In de pan! Eerst aanbakken in olie (ik gebruik olijfolie, maar zonnebloem kan ook) en als ie rondom bruin is een klontje boter erbij en blijven bedruipen!

Ik bestel Taco mundo vandaag. Blijft maar mn longen uit mn lijf hoesten en heb totaal geen energie en zin om te koken vanavond.

Ik duim mee Afrodite. Lijkt me heel heftig, elke keer weer proberen en elke keer weer niet weten wat de uitkomst zal zijn. 

Wij eten vanavond een ovenschotel van gnocchi met aubergine, courgette, tomatensaus, mozzarella en kruiden. Wordt vast lekker. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.