Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Ik at gisteravond in een strandtent en dat was fijn. Vooraf deelden we een "platter" met oa tonijnsashimi, gemarineerde bloemkool, muhamarra. Daarna kreeg ik kabeljauw met zwarte rijst en paksoi. Beetje weinig groente maar de smaken waren goed. Toe een mango-passievruchtmousse.
Vanavond wordt het gnocchi met Parmaham, broccoli, erwten en ricotta.

@Koreveen: volgens mij heb ik die pasta uit de oven van jou ook al eens gegeten! Idd erg lekker. 

Ik heb voor vandaag 2 bakjes uit de diepvries gehaald, 1 is nasi zoals van de Chinees en de andere is rundvlees uit de slowcooker.

Vanavond volkoren wraps met kip (gekruid met shoarmakruiden), gebakken paprika's en courgette, sla en knoflooksaus.

Vanavond een kopje groentesoep en een Beyond Meat burger!

RoosOpJeHoed schreef op 04-05-2022 om 08:32:

Vanavond volkoren wraps met kip (gekruid met shoarmakruiden), gebakken paprika's en courgette, sla en knoflooksaus.

Oh ik krijg er helemaal zin in!

Wij eten vanavond spinazie a la crème met gekookte aardappelen en een eitje. Zoontje eet bami uit de vriezer.

JtM

JtM

04-05-2022 om 11:06

Elmie schreef op 03-05-2022 om 16:51:

[..]

Klinkt lekker maar is denk ik niet zo goed voor de lijn 😉

Het is niet heel laag in kcal inderdaad, maar het vult enorm dus je eet er niet zoveel van

JtM

JtM

04-05-2022 om 11:07

Wij eten vanavond lekkerbek uit de airfryer, sperziebonen en voor zoon en vriend röstirondjes erbij.

@JtM: En wat eet jij erbij? 

Ik heb raapstelen!  Dus ik ga nu even kijken wat voor lekkere dingen Toetie daar een paar weken geleden mee maakte. Ik heb ook nog iets teveel gekookte kikkererwten en denk dat ik daar harira mee maak. 

manlief is jarig en ik sta voor 25 man vegan bolognese te maken. Erbij knoflook tostada, knoflook champignons en tomatensalades. Ik wilde eerst niet koken maar de gasten protesteerde. Vooruit dan maar weer. Gelukkig nog vrij vandaag en morgen. 

Vooraf een plank met crudité en humus met gegrilde groente, verschillende olijven, vegan aioli, blauwe bessen, muhamara etc. En Aperol Sprits was het verzoek.  Veel aperol

Libertine schreef op 04-05-2022 om 15:18:

manlief is jarig en ik sta voor 25 man vegan bolognese te maken. Erbij knoflook tostada, knoflook champignons en tomatensalades. Ik wilde eerst niet koken maar de gasten protesteerde. Vooruit dan maar weer. Gelukkig nog vrij vandaag en morgen.

Vooraf een plank met crudité en humus met gegrilde groente, verschillende olijven, vegan aioli, blauwe bessen, muhamara etc. En Aperol Sprits was het verzoek. Veel aperol

Oh, ik denk dat ik ook kom eten 

Als je altijd zulke lekkere dingen maakt, snap ik het wel dat de gasten protesteren als je niet wilt koken! 

Regendrup. schreef op 04-05-2022 om 16:00:

[..]

Oh, ik denk dat ik ook kom eten

Als je altijd zulke lekkere dingen maken, snap ik het wel dat de gasten protesteren als je niet wilt koken!

Er is genoeg regendrup, je bent welkom hoor. Haha.  In een vorig leven runde ik een weeshuis in India vermoed ik 😂

JtM

JtM

04-05-2022 om 16:43

Gefeliciteerd Libertine! Klinkt goed!

@Anijs: ik wilde er eigenlijk niks bij eten maar heb instelbare honger vandaag dus denk dat ik ook 2 van die rondjes eet.

Ik maak vanavond andijvie stampot met paprika en kaasblokjes.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

04-05-2022 om 17:19

gebakken aardappeltjes met een salade van verse doperwten, geitenkaas, rode ui en als ik nog heb wat zongedroogde tomaatjes

yette

yette

04-05-2022 om 18:08 Topicstarter

Succes & gefeliciteerd Libertine!

Ik was iets héél anders van plan, maar wegens 'Oeps dit moe(s)t allemaal op!!!' eten we köfte, pita's, kleine wraps, zelfgemaakte knoflooksaus, allerlei groenvoer en wat ik zoal in de koelkast vind aan schapenfeta, humus, olijven, ingemaakte pepers, whatever ... 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.