Eten
LostJellyfish83
30-04-2022 om 16:58
Ik ben onverwacht alleen, dus pluk zo nasi uit de vriezer, met saté, atjar en een gebakken eitje erbij. Lekker en makkelijk.
JtM
30-04-2022 om 17:21
JtM schreef op 30-04-2022 om 08:41:
Wij hebben gisteren Taco's gegeten ipv nasi. Die eten we vanavond.
Weer veranderd. We gaan spontaan uit eten met vrienden.
Koreveen
30-04-2022 om 18:18
HarleyQ, klinkt lekker zeg.
Tuinfluiter, ook erg lekker. Ben ook wel benieuwd wat de studentenhapjes zijn.
Haas, ik duim voor je dat het lekker is.
Lief staat kipshoarma te maken in de kamado. Heeft lekkere marinade gemaakt en dat wordt een lekker korstje op de kip. Erbij bloemkoolsteaks met knoflooksaus. Morgen eten we de rest van de kip met pitabroodjes, sla en komkommer
Dolfje
30-04-2022 om 20:56
Wij hebben Indiaas gegeten. Vooraf papadums en een gehaktspiesje, hoofd had man kip madras en ik chicken saag ( spinazie) erbij rijst en naanbrood. Was erg lekker. Daarna nog even gewandeld en nu weer in de kamer.
Morgen na ontbijt nog even souvenirs kopen ( lokale producten) en dan zoetjes aan weer naar het zuiden.
Elmie
30-04-2022 om 23:13
Ons etentje was heerlijk! Vooraf geitenkaasmoes, als hoofdgerecht diamanthaas met asperges en roerbakaardappeltjes en als nagerecht witte chocolademousse met frambozen en aardbeien.
Dewi-Sri
30-04-2022 om 23:16
Koor, hoe maken jullie die bloemkool? Het lukt mij maar niet om eetbare bloemkool te produceren... Ja, gekookt, maar dan is er gelijk geen lol meer aan, dus geen optie.
watertoren
30-04-2022 om 23:28
Ik kook heel graag. Koken is mijn hobby en het opeten ook. Sinds ik alleen woon nu mijn zoon uit huis is kook ik veel minder. Een hele lekkere uitgebreide maaltijd ga ik niet doen voor mezelf alleen. Ik nodig vaak mensen uit om te komen eten en als ik alleen ben dan bak ik een ei of ik eet soms niks.
Dolfje
01-05-2022 om 07:34
Wij gaan vandaag weer naar huis, de mini vakantie is voorbij. Ik geloof dat we nog een blik soep hebben staan en een doos eieren die op moeten dus ik denk een omelet.
Moet nog wel naar de winkel want heb morgen geen fruit om mee te nemen.
MijnNaamIsHaas73
01-05-2022 om 08:14
Je etentje klinkt lekker elmie. Asperges en aardbeien, jum.
Het eten in het hotel was ok. Niet heel fantastisch maar dat kwam deels ook doordat het warm gehouden wordt.
JtM
01-05-2022 om 09:59
Ik ga vanavond lekker een groentensoepje maken. Wat we erbij eten weet ik nog niet. Misschien wat Nachos?
ToetieToover
01-05-2022 om 10:24
vandaag:
gerookte makreel met ketjapsaus, salade erbij van witlof-rettich-komkommer-mango-ui-azijn en tot een soort “rösti” gebakken koek van geraspte aardpeer+aardappel en uiringen.
En
Salade van witlof, olijven, gerookte amandelen, paprika, komkommer, ui, quinoa. Met sardines met knoflook-citroenrasp-peterselie.
ToetieToover
01-05-2022 om 10:25
JtM schreef op 01-05-2022 om 09:59:
Ik ga vanavond lekker een groentensoepje maken. Wat we erbij eten weet ik nog niet. Misschien wat Nachos?
Watskebeurt met de doorgeschoven nasi? Of heb ik niet opgelet?