Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dolfje

Dolfje

02-01-2022 om 09:12 Topicstarter

afrodite05 schreef op 02-01-2022 om 08:54:

[..]

Wat is een GB'tje?

Uit  eten wat GeorgieBrown normaliter vrij vaak deed voor Corona 

Dolfje

Dolfje

02-01-2022 om 09:12 Topicstarter

Wij eten de rest van de gyrosschotel van gisteren en heb een bakje soep uit de diepvries gehaald.

Champignonsoep met stokbroodje kaas en komkommer.

Snijboontjes met kruidenrijst en panga.

Wij eten mihoen met broccoli en zalm. Ui en knoflook erdoor en een beetje ketchap. 

Geinspireerd door een slowcooker-receptentopic hier maak ik vanavond mongolian beef uit de slowcooker. Erbij peultjes, champignons en rijst. 

Lijkt me heerlijk Teigera!

afrodite05 schreef op 02-01-2022 om 08:54:

[..]

Wat is een GB'tje?

tja, ik kan het mezelf nauwelijks herinneren, maar het is iets wat ik idd regelmatig deed. Het is meerdere dagen achter elkaar uit eten gaan. 

Dolfje schreef op 02-01-2022 om 09:12:

[..]

Uit eten wat GeorgieBrown normaliter vrij vaak deed voor Corona

Ik weet niet of ik de of the moet gebruiken.

Vanavond ga ik denk ik iets roerbakken. Ik heb nog veel kleine beetjes groente. Spitskool, snijbonen, wortel, bloemkool, paprika, shii take.Of fried rice. Met kimchi erbij.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

02-01-2022 om 10:49

gebakken aardappeltjes met zelfgemaakte appelmoes en schnitzel

Hier geroosterde pastinaak met een zelfgemaakte zwartebonenburger en waarschijnlijk broccoli of zoiets erbij.

Gisteren heb ik weer eens hummus gemaakt, en met dank aan dit topic ook een bakje ingevroren. 

Ik heb nog een flinke kliek köfte curry en rijst. Misschien doe ik nog wat aubergine's met misoglazuur in de oven (nasu dengaku), want die moeten ook op. Maar dan loop ik wel het risico dat ik wéér een kliek overhoud. 

Vanavond geprakte aardappels, met bloemkool en gourmet-mini eendenborst.

Echte krieltjes, eerst koken daarna bakken. 
Sperziebonen.
En ja... Er is nog steeds rollade, was echt een joekel die net in de braadpan pastte. We eten er al drie dagen van... 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.