Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

vandaag (zelfgemaakte) erwtensoep met zaden/kaascrackers en mosterd

En

Linzensalade met van alles erdoor gemikt: kerstomaatjes, grote broodcroutons, blauwe bessen, gele paprika, pistachenoten, feta, uitje, waterkers. Dat was het wel zo’n beetje. Dressing was vinaigrette met veel mosterd. 

Dolfje

Dolfje

11-11-2021 om 14:57 Topicstarter

Oh ja wat eten we. Vergeten te zeggen omdat ik geschrokken was van het slechte nieuws van Afrodite.

Ik heb hamburgers en in de diepvries of rostirondjes of ovenfriet ( tenminste dat hoop ik dat dat er nog ligt) en erbij een komkommer/wortelsalade.

En ik ga vast erwtensoep maken voor morgen. Heb nu een vrije middag en tijd om alle groentes te snijden zodat ik dat morgenvroeg niet hoef te doen en dan kan gaan sporten voor ik ga werken.

Wij eten macaroni. Lekker makkelijk voor het Sint Maarten lopen.

aangezien de kinderen vanavond lampionnetje gaan lopen, eten we vroeg en makkelijk 
Aardappelbolletjes, frikandel, sla en appelmoes 

Aardappelgratin met sperziebonen en kippendij 

Sterkte Afrodite!

Schnitzel, aardappeltjes, wortel en doperwten. 

Wat ontzettend verdrietig Afrodite, veel sterkte 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

11-11-2021 om 16:21

kipschnitzel met gebakken aardappeltjes en boontjes

sterkte afrodite
Wij eten vanavond macaroni 

Jee Afrodite, wat verdrietig 

Ik heb roti-platen gehaald bij de toko. Maak er een pan vol kip, boontjes, gekookte eieren, aardappelen & bataat bij. 

TanSwallow86

TanSwallow86

11-11-2021 om 17:21

Pasta

Wat verdrietig Afrodite Sterkte voor jou en je man.

Wij aten een rest Roti van vorige week, daar kookte ik sperziebonen en ei bij en at dat met rotiplaten uit de supermarkt. Voor de kinderen een rest spinazie pasta en een puntje hartige taart.

Ik had gisteren cursus, daar kregen we pizza. Vandaag broccoli, zilvervliesrijst en een groenteburger. Dikke prima. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.