Eten
Dolfje
08-07-2021 om 15:45
Wat eten we vandaag? (gesloten)
Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!
Infobericht: dit topic is gesloten, je kunt hier verder lezen:
https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17
ToetieToover
11-11-2021 om 14:53
vandaag (zelfgemaakte) erwtensoep met zaden/kaascrackers en mosterd
En
Linzensalade met van alles erdoor gemikt: kerstomaatjes, grote broodcroutons, blauwe bessen, gele paprika, pistachenoten, feta, uitje, waterkers. Dat was het wel zo’n beetje. Dressing was vinaigrette met veel mosterd.
Dolfje
11-11-2021 om 14:57
Oh ja wat eten we. Vergeten te zeggen omdat ik geschrokken was van het slechte nieuws van Afrodite.
Ik heb hamburgers en in de diepvries of rostirondjes of ovenfriet ( tenminste dat hoop ik dat dat er nog ligt) en erbij een komkommer/wortelsalade.
En ik ga vast erwtensoep maken voor morgen. Heb nu een vrije middag en tijd om alle groentes te snijden zodat ik dat morgenvroeg niet hoef te doen en dan kan gaan sporten voor ik ga werken.
Mama-Inge
11-11-2021 om 15:10
aangezien de kinderen vanavond lampionnetje gaan lopen, eten we vroeg en makkelijk
Aardappelbolletjes, frikandel, sla en appelmoes
yette
11-11-2021 om 16:51
Ik heb roti-platen gehaald bij de toko. Maak er een pan vol kip, boontjes, gekookte eieren, aardappelen & bataat bij.
MijnNaamIsHaas73
11-11-2021 om 19:13
Wij aten een rest Roti van vorige week, daar kookte ik sperziebonen en ei bij en at dat met rotiplaten uit de supermarkt. Voor de kinderen een rest spinazie pasta en een puntje hartige taart.
vrouw92
11-11-2021 om 19:52
Ik had gisteren cursus, daar kregen we pizza. Vandaag broccoli, zilvervliesrijst en een groenteburger. Dikke prima.